Gå til innhold

feak dump ventil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by ulfcossi

jeg trodde det skulle gå an og få litt hjelp her for dem som ikke har så god grie på bil her men da tok jeg feil.....og vis dere skal vete det så er det snakk om en ford sierra 2,9 i 92mod. jeg kunne godt kjøpt en turbo ja men det skal kansje litt mer til da.da mener jeg at du må godkjene det bytte masse rart og da begynner kronene og tikke.sørlig når du har lærling lønn.så det var bare et spørsmål.

l

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:11111

Vil du ha lyden eller effekten av turbo egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såvidt jeg veit er 2,9 til Ford V6 sant? Hvis du vil ha gromlyd i den bilen, fjerner du luftfilteret og toppen på luftfilterboksen som går til luftmengdemålerne, også lager du braketter som passer til å feste k&n-kon filter på luftmengemåleren, skjærer ut hull til å få disse inn i boksen sånn at denne beskytter mot varmluft fra motorrommet, starter og brommer avgårde.. kamerat av meg har gjort det på en Scorpio 2,8 V6, og denne har driiiitrå lyd.

Det er seff ikke turbolyden som du er ute etter.. men dette kan faktisk gi et par hester ekstra, samtidig som lyden blir rå.. Kan sikkert få tak i bilder osv. av hvordan han har gjort det på sin, hvis du er interessert i å prøve dette? Send meg PM

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo snurre i urquattroen uten dump lyd, og jeg vil ikke ha det heller,

men poenget mitt er at den 2.9 V6 er ganske potent syns jeg, har kjørt en kompis av meg sin en del, morsom motor, selv om jeg ikke er så glad i ford da, men det er jo bare religion igjen :-)..

Bare monter fake dump lyd, du holder sikkert følge med mange turbobiler som puster og peser uansett, De som har turbo syns det er like morsomt som deg at andre kan høre at de har en bil med litt motor.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider