Gå til innhold

Sjelden Bakaksling, noen som vet om det er noe for form for "sperreaksling"?

Ranger emnet

240sigv

Anbefalte innlegg

Må da få lov til å ha det litt moro jeg og da :)

Bilforumet blir jo dritt kjipt hvis det bare skal være så jævlig seriøst hele tia!

Men når du kjører skamsenka 240 som har en oransj farge som lyser opp skikkelig så ber man om å bli stoppa da.

Kunne nesten hatt skrift i bakruta som det står at dem skal stoppe deg!

Men det er jo som du sier stilen din, og det er jo en veldig tøff stil ;)

Men siden snuten driver av å kjører etter deg så har du nok gjort noe før som dem ikke har fått tatt deg for, og da har dem sikkert bestemt seg for at dem skal få tatt deg for et eller annet.

Snuten er sleipe som faen dem vettu, jævla luringer :D

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjenner meg faktisk litt igjen med det han sier..

"Fordi jeg kjører den bilen jeg kjører" Det vil da si 240..

"Hadde jeg hatt en nyere bil så hadde jeg bare fått en klapp på skulderen"

Kan vel ikke teller hvor mange ganger jeg ble stoppet av onkel blå med de 240'ene jeg har hatt eller lånt gjennom tiden..

Men nå som jeg har S80'n så har jeg ikke blitt stoppet en eneste gang :P Ikke blitt fulgt etter en gang..

Jeg har aldri heller blitt stoppet i nye bilen min, så det er selvsagt noe i det han sier.

Men han mistet jo ikke lappen for å kjøre harry bil da, han mistet den jo for å sladde.

Sladder du i s80en (som er litt vanskelig, siden den er fwd), så tar de også lappen din :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri heller blitt stoppet i nye bilen min, så det er selvsagt noe i det han sier.

Men han mistet jo ikke lappen for å kjøre harry bil da, han mistet den jo for å sladde.

Sladder du i s80en (som er litt vanskelig, siden den er fwd), så tar de også lappen din :-P

Heheh.. Skal si meg enig i det..

=p Nei.. S80'n klarer ikke sånt gitt :P

Men en ting jeg også tenker litt over.. Angående det han sier med å pekke litt :P Selv med turbo motor er ikke volvoen veldig turtalls villig bil.. og turtallet fyker ikke veldig fort opp når du klamper gassen i bånn.. Så hvordan han har fått samlet opp alt det turtallet fra rundt en rundkjøring lurer jeg litt på..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister lappen, Morra di hadde ikke gjort det. Ungdommer mister lappen mye kjappere for småting enn voksne, spesielt sladding, brekking og andre "uforsvarlige" ting. Hvis morra di hadde sladda litt i en rudkjøring er det ikke sikkert at hun hadde blitt stoppa engang.

Men det er vel ikke noe sjakktrekk å kjøre rundt i en blod-harry 240 i den byen med mest politi i hele landet. Hvis jeg ikke husker helt feil så ligger jo politi-høyskolen i bodø. Dersom råning er livet anbefales det å kjøre rundt i Oslo(ikke sentrum) natt til lørdag eller søndag. Møter du politiet da har du uflaks.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister lappen, Morra di hadde ikke gjort det. Ungdommer mister lappen mye kjappere for småting enn voksne, spesielt sladding, brekking og andre "uforsvarlige" ting. Hvis morra di hadde sladda litt i en rudkjøring er det ikke sikkert at hun hadde blitt stoppa engang.

Men det er vel ikke noe sjakktrekk å kjøre rundt i en blod-harry 240 i den byen med mest politi i hele landet. Hvis jeg ikke husker helt feil så ligger jo politi-høyskolen i bodø. Dersom råning er livet anbefales det å kjøre rundt i Oslo(ikke sentrum) natt til lørdag eller søndag. Møter du politiet da har du uflaks.

Du vandrer ut på vidda her nå. Er ikke noe større konsentrasjon av politi der oppe selv om skolen ligger der. Men de er glade i Rv80 ved hunstad og mørkved ja... ;)

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh.. Skal si meg enig i det..

=p Nei.. S80'n klarer ikke sånt gitt :P

Men en ting jeg også tenker litt over.. Angående det han sier med å pekke litt :P Selv med turbo motor er ikke volvoen veldig turtalls villig bil.. og turtallet fyker ikke veldig fort opp når du klamper gassen i bånn.. Så hvordan han har fått samlet opp alt det turtallet fra rundt en rundkjøring lurer jeg litt på..

Litt uenig, går ikke lange tiden med min hvis jeg får spinn til den ligger på sperren hvis jeg gir litt gass.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uenig, går ikke lange tiden med min hvis jeg får spinn til den ligger på sperren hvis jeg gir litt gass.

Jeg ser poenget ditt.. Men man bør da kanskje clutche ut hvis man skal ruse så utrolig.. Nå vet jeg ikke hvordan motor han har.. Men er det en vanlig 230.. Så står prinsippet mitt :P

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

On topic: Hva ble konklusjonen om denne bakakslingen?

han ble stille nå:P råneren på fauske er vel broren din?

Tydelig at vi her har med en som aldri har vært litt "ivrig" eller uheldig og gjøre.. Saklig, veldig saklig. Er jeg som la ut videoen av "Clint Josef" i AN på Youtube. Og sånne som deg er grunnen til at sånne som han blir straffet for en så liten uheldig/ikke uheldig hendelse..

Når det gjelder "Råneren fra fauske," så er jeg og sikkert flere enig i følgende 2 påstander.

1. Journalisten bak videoen burde ha tenkte litt lengre enn å legge ut / lage sak av han der. For han har enten ikke evne til å vite hvordan det han prater om fremgår. Eller lider av annet medisinsk som gjør han til den han er. Om noen ikke forstår at hva de sier blir feil, eller har andre ting som gjør at de mangler sosiale antenner så er de tilgitt i mine øyne. Sykdom er sykdom, svakhet er svakhet. Så her er han lagt ut kun for uthenging.

2. Det er en PARODI, spøk, morsomhet, for å få negativ fokus / humoristisk fokus på fenomenet Råning.

Kall meg gjerne Råneren fra Narvik, har kjørt 240 jeg å, og blitt tatt for sladding.

Men henge ut andre, det holder jeg meg for god til..

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser poenget ditt.. Men man bør da kanskje clutche ut hvis man skal ruse så utrolig.. Nå vet jeg ikke hvordan motor han har.. Men er det en vanlig 230.. Så står prinsippet mitt :P

Hvis det er en b230a eller lignende, så står jeg også bak påstanden din. Jeg ville bare fram til at med en litt trimmet fk, så skal det ikke mye til før den spretter opp. Får jo plutselig greit med turtall og ladetrykk. Hehe! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet klosser idag, når jeg kastet et blikk på bakakseln så jeg med en gang at den var ukjent i forhold til andre bakakslinger jeg har sett. Prøvde å spinne litt og den rev så løs på begge hjul, men har ikke luftet bremsene så fikk ikke prøvd mere.

Her er bilder:

DSC00541.jpg

DSC00542.jpg

DSC00540.jpg

DSC00544.jpg

Samme delenummeret som på min. 1030 alu ja. Den jeg har stod på en 242 turbo som hadde levd et liv i California før den kom til Fredrikstad. Er vel 17 kg lettere enn den andre sånn cirka. Sikkert moro for di som prioriterer såkalt "uavfjæret vekt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hvis det er en b230a eller lignende, så står jeg også bak påstanden din. Jeg ville bare fram til at med en litt trimmet fk, så skal det ikke mye til før den spretter opp. Får jo plutselig greit med turtall og ladetrykk. Hehe! :)

høres ikke ut som han har noe grommere enn b230a

http://www.youtube.com/watch?v=Zkf4tAldCP8&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår