Tuhus Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Hei;) Har et par lister jeg skulle lakkert på bilen min, men usikker på hvordan jeg får den av. Det er den lista som du ser har mistet litt lakk der. Er den til å skyves til ene siden, samme som lista under, eller skal den bare dras av? Siter -> 96' Audi A4 1.8t -> 89' Audi Coupe Quattro 20V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 har lurt på det samme selv ser du. men hvordan fikk du av denn i bunnen??? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuhus Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Kjøpte bilen for 2 uker sia og da var lista dratt av ifra før, men han forje eiern sa den var bare til å skyve til ene sida. Og det må jo være at man drar lista til venstre i følge bildet, siden det vil bli kronglete å sette'n på igjen hvis man skulle satt den andre veien. Siter -> 96' Audi A4 1.8t -> 89' Audi Coupe Quattro 20V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen2k Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hei;)Har et par lister jeg skulle lakkert på bilen min, men usikker på hvordan jeg får den av. Det er den lista som du ser har mistet litt lakk der. Er den til å skyves til ene siden, samme som lista under, eller skal den bare dras av? har du prøvd å ta av dørtrekke og sett om det er noen klips på innersiden? :P Siter - 91' Audi 80 2.0l 16v - 00' Audi A6 2.8l v6 Triptronic - 88' Toyota Supra 3.0 24v - 90' Toyota Supra 3.0 Turbo 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuhus Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 nei :P nesten litt rart om det skulle vært det da. tungvint Siter -> 96' Audi A4 1.8t -> 89' Audi Coupe Quattro 20V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 På 200'n er det plastmuttere på innsiden av døren, altså baksiden av dørtrekket. :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Sitter vel en festeskrue framme og en bak, helt ytterst på dørbladet. Når disse er ute kan lista trekkes av, enten den ene eller andre veien. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuhus Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Var ute å prøve litt i går, og lista satt faktisk i 6 skruer som sitter festa bak dørtrekket. Ganske tungvint for å ta av ett par lister, men gikk forsåvidt ganske greit. Siter -> 96' Audi A4 1.8t -> 89' Audi Coupe Quattro 20V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg