Gå til innhold

Vw Golf II

Ranger emnet


Glennern

Anbefalte innlegg

Da har jeg annskaffet en Golf II!

Bilen er nesten orginal, å må gjøres noe med.

 

Tenkte jeg skulle:

Sette på 90' fangere med tåkelys, Xenon i tåkelys å kjørelys, bytte interiør, senke, felger, hjulbuelister, anlegg sote ruter, bytte frontlykter..

 

 

Flere forslag? Kommer bilder av bilen etterhvert..

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Da har jeg annskaffet en Golf II!

Bilen er nesten orginal, å må gjøres noe med.

 

Tenkte jeg skulle:

Sette på 90' fangere med tåkelys, Xenon i tåkelys å kjørelys, bytte interiør, senke, felger, hjulbuelister, anlegg sote ruter, bytte frontlykter..

 

 

Flere forslag? Kommer bilder av bilen etterhvert..

 

Hva med noe litt mer originalt? Hele den 90-fanger, sota ditt, datt, moderniserte lykter osv-stilen er jo mer eller mindre ihjelpult siden 1990...

 

Jeg stemmer for blodsenk, dassruller og tidsriktige saker...:)

 

Hvilken årsmodell er dette?

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er 85 modell!

Har nå satt inn anlegg å holder på og bytte intriøret til 90'intriør å skal lage til noe mer i bagajen der anlegget står, har også skaffet felger.. 15tommer med lavprofil(husker ikke helt sikkert hvor lav)

Har også fikset noe jordingsfeil, så har igjen å fikse håndbrekket å skifte noen simringer før den skal vises, deretter skal jeg senke å sette på nye fagere pluss bytte lykter rundt om.

 

Ingen som har en Pioneer eller Kenwood spiller til salgs?

Bruker en gammel Sony spiller nå..

 

Forresten, jeg er jo seff blond, så får ikke til å legge inn bilder, hvordan gjør jeg det?:S:S

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det begynner å bli ganske mange golfer med små fangere,blodsenk og dorull-felger på veiene nå da...for det ser bra ut akkurat nå. Men hvis alle skal ha det, blir det jo kjedelig i lengden.

En golf blir aldri unik, mener jeg... er ganske mange av de.

Så det viktigste er å få bilen som man vil ha den selv. Vil man ha 90-fangere, så setter man på det :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det begynner å bli ganske mange golfer med små fangere,blodsenk og dorull-felger på veiene nå da...for det ser bra ut akkurat nå. Men hvis alle skal ha det, blir det jo kjedelig i lengden.

En golf blir aldri unik, mener jeg... er ganske mange av de.

Så det viktigste er å få bilen som man vil ha den selv. Vil man ha 90-fangere, så setter man på det :)

 

Få det inn i hue på alle det golf eierne her som driver og hjernevasker alle ferskingene til og få akkurat en golf som DEM liker a!!

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det begynner å bli ganske mange golfer med små fangere,blodsenk og dorull-felger på veiene nå da...for det ser bra ut akkurat nå. Men hvis alle skal ha det, blir det jo kjedelig i lengden.

En golf blir aldri unik, mener jeg... er ganske mange av de.

Så det viktigste er å få bilen som man vil ha den selv. Vil man ha 90-fangere, så setter man på det :)

 

heldigvis har jeg ikke dorull felger!;p

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00045.JPG

Når jeg satt inn anlegget!

DSC01678.JPG

Har bare bilde av den nesten firkantet felgen! De tre andre er hele og pene!:)

DSC00060.JPG

Håndbrekket er litt ødelagt, en fjer som har spretti av der nede, som jeg må sette på for at det skal holde seg oppe av seg selv..

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår