oddis88 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 hehe... det er et par karer i japan som har klart å fått ut ca 800 gamp av en! :O det hadde vært noe d! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Da har superchargern kommet! utpakket og klar! skla prøve og få noen bilder av den senere i dag/kveld! :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Et bilde av Stylinga som er tengt til bilen! (driver og tilpasser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Når det gjelder at Hyundai har Mitsu-deler.. De hadde det i begynnelsen.. da kjøpte de deler direkte fra Mitsu. nå produserer de egne deler... klart.. noe passer sikkert omhverandre..som felger.. resten blir vel å prøve å feile.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Btw.. Gleder meg til å se flere bilder av denne doningen! Husk videoklipp av motor-testing... :-)) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Høres ut som et spennende prosjekt:) Kult å se at noen går veien ikke alle andre gjør. Men stylinga synes jeg blir litt overkill.. keep it clean vet du :) Men lykke til! pøs på med bilder. det liker vi :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Inntaksmanifolden! =) diverse supercharger deler! =)=) siderskjørt samt vinge (front mangler da det er lakkeringsfeil=( Baken=)=)=) Vingen=)=)=)=) da tror jeg det meste av bilder som er mulige enda! kan komme tilbake med noen fra interiør osv... kan ta litt tid da jeg jobber livet av meg for å spare penger til å benke bilen samt noe annet stæsj! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Dette ser jo veeeeldig lovende ut da! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Dette ser jo veeeeldig lovende ut da! hehe! får satse på at det blir bra! men er noe som mangler... men vet ikke hva! har en følelse bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 ser gøy ut detta ja..lykke til videre. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Ikke for å ta tråden offtopic,men ang mitsu deler å Hyundai... Jeg har en Elantra 1994 J2 1.5GL,å den kan jeg fint plassere en 2.0l 4g63 motor istedenfor en dritt av en 1.5 l =) kan også bygge på turbo å bremser kan man ta fra colten eller galanten mener jeg på...Så en Hyundai elantra lik min med 600 HK ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Ikke for å ta tråden offtopic,men ang mitsu deler å Hyundai... Jeg har en Elantra 1994 J2 1.5GL,å den kan jeg fint plassere en 2.0l 4g63 motor istedenfor en dritt av en 1.5 l =) kan også bygge på turbo å bremser kan man ta fra colten eller galanten mener jeg på...Så en Hyundai elantra lik min med 600 HK ;D dette hørtes sprekt ut=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Jess! da er chargeren på plass! men må vente til onsdag for time til justering! her er noen bilder av morro`a! =) BTW, ikke no alkohol inkludert=) Noen Gamle deler! =) Litt uvanlig (e) stillinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Gleder meg sykt til å se denne gå.. for ikke å snakke om høre lyden! Digger kompressorer! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 aiai! Dette blir kanoooon! :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg