oddis88 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Gleder meg sykt til å se denne gå.. for ikke å snakke om høre lyden! Digger kompressorer! glede mæ shøl å! har bare tatt en liten test på om den starter og går, resten venter jeg med til etter justeringa! =)=)=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 da er det snart onsdag og tid for å justere motoren ordenrlig! gleder meg noe sykt til i morgen! =)=) skal prøve og få tatt et opptak av lyden osv! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Jeg fikk vondt av å se stylingen, og ikke minst den enorme vingen. :( På det "konsept"-bildet ser jo bilen ut som en pre-2003 modell, noe vi 2003+ eiere helst ikke vil være bekjent med... Eneste du hadde trengt å gjøre med eksteriøret var å kjøpe nye felger, ny front (2005 original-fronten) og en original-vinge (fås på ebay til ca 1500kr inkludert lakkering og frakt!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Jeg fikk vondt av å se stylingen, og ikke minst den enorme vingen. :( På det "konsept"-bildet ser jo bilen ut som en pre-2003 modell, noe vi 2003+ eiere helst ikke vil være bekjent med... Eneste du hadde trengt å gjøre med eksteriøret var å kjøpe nye felger, ny front (2005 original-fronten) og en original-vinge (fås på ebay til ca 1500kr inkludert lakkering og frakt!). vell, det er bra at vi alle ikke har samme smak! =) jeg er litt mere av den ekstreme typen, så dette falt meg inn i min smak... kommer tilbake litt senere med noen filmer fra justeringa, da mitt kamera er ødelakt! =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Nå... Fått igang kameraet? Eller enda viktigere.. fått igang monsteret? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 doningen er i gang og ruller... men prosjektet er solgt grunnet samboerskap som gikk i vasken=( men kommer sikkert til og bli nye muligheter og nye prosjekter... da jeg skal ha en ny tiburon! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Usjda.. leit å høre! Håper alt ordner seg for deg.. Ikke for å virke ufølsom,men... finnes det noen klipp av doningen? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Finnes det noen klipp av dama? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis88 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bilen er nå kjøpt tilbake grunnet en IDIOT som har kresjet og ødelakt den! vet ikke enda om det vil bli bygd likens eller bygd tilbake til vanlig versjon enda! :P tiden gjenstår og se! men det er håp!!! HÅPET LEVER!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bilder? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Film? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Jess! da er chargeren på plass! men må vente til onsdag for time til justering! her er noen bilder av morro`a! =) BTW, ikke no alkohol inkludert=) Noen Gamle deler! =) Litt uvanlig (e) stillinger? gratulerer ..på det bildet der du sto med knea nedi seteryggen knerta du nok varmetrådene inni der. mange biler er veldig følsomme på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Da har man muligheten her folkens.. AutoDB-kode: 2086366 Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg