burnoutking Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hei Jeg har lyst til å bytte Golf-fronten min mot Vento-front, da jeg er ute etter litt forandring. Jeg har original og emblemfri Golf-grill, panser og Hella Golf-IV-lykter. Det jeg trenger er original grill (evt. emblemfri med grillist), panser og originallykter til Vento. Noen som har alt eller noe av dette liggende og slenge, eller som ønsker Golf front på Ventoen sin? :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 jeg kunne vært int i det,send meg pm vis du er int da=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 jeg har emblemfrigrill.angeleyes løkte.grill list..alt er ganske nytt..står på bilen da:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hei Jeg har lyst til å bytte Golf-fronten min mot Vento-front, da jeg er ute etter litt forandring. Jeg har original og emblemfri Golf-grill, panser og Hella Golf-IV-lykter. Det jeg trenger er original grill (evt. emblemfri med grillist), panser og originallykter til Vento. Noen som har alt eller noe av dette liggende og slenge, eller som ønsker Golf front på Ventoen sin? :) ja ønsker golf front på ventoen min;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hvor holder dere til? Hadde vært gullfint om det var noen i Stavanger-området, evt. noen som skal nedover, som ønsker å bytte - da vi slipper å styre med frakt osv. :) Har òg 50/40 senkefjærer til Golf/Vento, av merket Cobra, som går billig. :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 hehe jeg holder til over 100 mil nord for deg så det ble ganske tongvint;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Je ønsker å bytte vento front mot golf front, hvis du er int ? Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg