Gå til innhold

Til RS2...

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

oxo her jeg jo dekk og felger liggende. Setter på nye gate dekk da tror jeg. Vet du om det er mulig å få gate rega den

Jeg maila han og lurte på om d gikk å få gaterregga den og da mente han at d var bare å ordne lysene så skulle d gå greit.. Jeg lurer egentlig på hva onkel vil si om d buret, for ikke å snakke om biltilsynet :(

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Jeg maila han og lurte på om d gikk å få gaterregga den og da mente han at d var bare å ordne lysene så skulle d gå greit.. Jeg lurer egentlig på hva onkel vil si om d buret, for ikke å snakke om biltilsynet :(

så lenge bilen er godkjent å rega så driter nok pol10 i buret. Er være når du skal visse den hos biltilsynet viss du må det når den skal reges igjen. Må nok polstre buret godt.

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Jeg hadde bur i den forrige bilen min. Uten polstring. Ble jo selvfølgelig stoppet av polisen, men det blir man jo alltid. De spurte om jeg skulle kjøre løp med den, men jeg sa den bare var til utstilling. Det var den jo også..

Kjørte igjennom en teknisk rutinekontroll engang.. folka der sjekket bare lysene på bilen, og sa ingenting på buret.

Ikke noe problem å kjøre med bur i bil..

Hvis ikke du skal ha med noen lange blondiner.. De skallet alltid i buret.. Ble en fet klang.. :D

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Jeg hadde bur i den forrige bilen min. Uten polstring. Ble jo selvfølgelig stoppet av polisen, men det blir man jo alltid. De spurte om jeg skulle kjøre løp med den, men jeg sa den bare var til utstilling. Det var den jo også..

Kjørte igjennom en teknisk rutinekontroll engang.. folka der sjekket bare lysene på bilen, og sa ingenting på buret.

Ikke noe problem å kjøre med bur i bil..

Hvis ikke du skal ha med noen lange blondiner.. De skallet alltid i buret.. Ble en fet klang.. :D

helt konge :)

Hvordan bil var dette??

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

helt konge :)

Hvordan bil var dette??

Var en rød Peugeot 205GTI 1,9. Artig sak.. Fikk den til 18års dagen min.. klin original. Så skrudde jeg den sønder og sammen.. satte inn bur, trimmet motoren, 60mm fjærer, og 16" hjul.. Brukte vel 80.000kr på den, totalt.. solgte den ifjor for 40.000

Skulle aldri ha gjort det..

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Var en rød Peugeot 205GTI 1,9. Artig sak.. Fikk den til 18års dagen min.. klin original. Så skrudde jeg den sønder og sammen.. satte inn bur, trimmet motoren, 60mm fjærer, og 16" hjul.. Brukte vel 80.000kr på den, totalt.. solgte den ifjor for 40.000

Skulle aldri ha gjort det..

:(

nei det høres ut som en bil du bare skulle litt stå. Og bruk den på bane og lignene et skikelig leketøy

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

nei det høres ut som en bil du bare skulle litt stå. Og bruk den på bane og lignene et skikelig leketøy

Kjørte med den i `99 på gatebil 0-201m. kom vel på 4e plass etter et par 323 GTR og noe annet ræl.. da var ikke bilen i form. Ellers er det vel ikke å overdrive når jeg sier at fransk byggekvalitet ikke var helt på høyde med f.eks VAG

Stay tuned for project Lupo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider