KimOlav Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hei Skulle ha strammet håndbrekket på min Omega DTI 2.0 98 modell. Noen som vet hvordan man gjør dette? Må jeg under bilen? Er også noe rart med klimaanlegget. Er som en fryseboks inne i bilen. Stiller den til 27 grader, og den pøser ut kald luft. Kan skru på HI, men da blir det jo sinnsykt varmt.. :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hvis du har Haynes er jobben greit beskrevet der. Hvis du ikke har Haynes bør du kjøpe deg en ;) Har aldri gjort det selv, men man skal løsne wiren under bilen, stramme på skruen i trommelen bak og så stramme wiren igjen. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Hvor kan jeg få tak i en haynes da? Finner ingen på omegaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 I hvert fall her http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=371157&rom=MP sikkert andre steder også Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Kan denne brukes med min bil da? Er for bensinmotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Fikk ikke med meg at du hadde diesel. Boken omhandler bare bensinmodeller, men vil anta at det meste annet enn motor er helt likt. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg