Gå til innhold

hvilken front burde jeg kjøpe?

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW-323

ingen av de. De er til E46 :)

Kjøp heller E36 M3 front, med M3 leppe og GT leppa:)

Blir lavere og bøsere bil..ikke kebab..

Enig, og du får et mye cleanere og mer gjenomført design.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

Tror jeg ender opp med samme fronten som jeg har... fikk tilbud i dag...

-E46 M3 fronten m/linselys og netting

-innerskjerm foran (knakk i smellen med fortauskanten)

-1stk linselys som er knust på den andre fronten som jeg skal selge

dette får jeg for 2600,- gidder ikke å lure så veldig da =) hehe

så om noen vil ha min gamle front så si ifra... får den billig... med litt lapping så er den fin... kunne gjort det selv... men hater sånt arbeid....

Hvor billig er billig da?

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes E46 passer til cab'n min ihverfall... alt for mange som har standard m fanger'n... ikke så mange som har den jeg har liksom...

har fått bud på 1500 for fanger'n min av en lokal helt... men selger uten linselysa... om noen overgår dette så skal jeg vurdere det...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

syntes E46 passer til cab'n min ihverfall... alt for mange som har standard m fanger'n... ikke så mange som har den jeg har liksom...

har fått bud på 1500 for fanger'n min av en lokal helt... men selger uten linselysa... om noen overgår dette så skal jeg vurdere det...

kan du legge ut bilde av skaden så skal jeg vurdere det

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

Nei folkens jeg synes dere skal holde dere til e36 deler. Enig at det ikke er serlig originalt. men det ser mye phetere ut, ikke så jall.

gidder ikke krangle med entusiaster som deg men for min del er "granada-look" uaktuelt for meg...trodde dere fanatikere var opptatt av org look jeg og ikke å prøve å få bilen til å se ut som m3 hvis det er en 318.like teit det.

ikke noe vondt ment.er bare litt lei oem propagandaen...

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

gidder ikke krangle med entusiaster som deg men for min del er "granada-look" uaktuelt for meg...trodde dere fanatikere var opptatt av org look jeg og ikke å prøve å få bilen til å se ut som m3 hvis det er en 318.like teit det.

ikke noe vondt ment.er bare litt lei oem propagandaen...

mvh

:nono:

Ok, La oss gjøre et par ting klart. jeg er ikke entusiast. Jeg er ikke fanatiker. Jeg synes ikke det er kult å ha full M-tech pakke på 316.

Men, jeg synes det er bedre med E36 M3 look, enn E46 M3 look på E36.

Hvis man skal style en E36 MÅ man ikke bruke M-tech, det finnes mange andre styling kit å velge mellom, eller blande til din spesielle bil, de fleste velger å smelle på hele M3 pakka, så jeg skjønner at dere ikke vil gjøre det samme. Det finnes blant andre Schnizer, Alpina, Haman, Hartge osv osv. disse hører hvertfall til samme tidsepoke innen bmw, det er ikke mye man ser av disse til E36.

DET var min mening.

Det stemmer at E36 kan se litt kalvbent ut originalt, men det kompanserer du men 9x18" felger eller mer.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye enig der. Men min mening er mest mulig orginal styling. Du har jo Alpina og da er det kult med Alpinastyling. Ellers syns jeg en clean bil er penest. Blir sjeldent det med all den carbonstylingen som man ser ikke "passer" til bilen. Syns E46 fronten er altfor stor i forhold til nyrene,grillen og resten av froten. På en org E46 er dette mye større så e46 m3 froten passer bedre.:)

Det er SJELDENT jeg ser en E36 med KOMPLETT E36 M3 utsende!. Søk f.eks igjennom alle på autodb.no og se hvor få det er. De som har det, syns jeg er sykelige feite :) Men jeg syns det også er fett å style sin bil "personlig", noe som ikke alle andre har..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider