Gå til innhold

Forlater 240.. Men forlater aldri volvo.!

Ranger emnet

JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Husk at det er ulovlig å sote framfor b-stolpen, og at det kan resultere i forelegg eller visning hos kontrollstasjon..

Soter da ikke frontruta da.. :p Bare side rutene.. eller toning som det også kalles.. Det er vel en max grense på 10% er det ikke.?

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BilSpiten skiltplate som man bare "klipser" fast skilta er jo et must!

Ser ikke bra ut med skruer i skilta ;)

Har lyst på det.. Egentlig.. Selv om det er lettere for at folk pøffer skiltene dine da.. Man får jo også hvite propper som man tar over skruene evt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soter da ikke frontruta da.. :p Bare side rutene.. eller toning som det også kalles.. Det er vel en max grense på 10% er det ikke.?

det er ikke lov med toning eller noen form for soting i det heletatt, det som er lovlig er oppfylt allerede fra fabrikken, gjerne med en blå eller grønn-aktig "hinne" på ruta.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må nesten forhøre deg om pris,kan variere veldig,men pleier vel stort sett å ligge på 5-6000.jeg bestilte film fra eclipse.no,kan jo prøve å legge selv,siderutene på 240 er jo helt flate uten bue så det bør gå bra,men få noen som har peiling tl å legge bakruta. uansett hva folk sier så er ikke det lett.

Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må nesten forhøre deg om pris,kan variere veldig,men pleier vel stort sett å ligge på 5-6000.jeg bestilte film fra eclipse.no,kan jo prøve å legge selv,siderutene på 240 er jo helt flate uten bue så det bør gå bra,men få noen som har peiling tl å legge bakruta. uansett hva folk sier så er ikke det lett.

Tok ut ruta på volvo'en min.. Da var det mye lettere =)

Men det koster ikke 5000kr for bare rutene forran. For det koster det jo for fler ruter.. Jeg skal bare ha de to forran.. Som jeg så på nettet lå det på ca 2-3000kr for bare forran.

De bak er proff sota allerede =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en som ble stoppet med en stylet bora/passat på sandviksbrua i fjor høst av en politimotorsykkel. bilen hadde også kjørt for fort, så politimannen på denne motorsykkelen nekta han å kjøre videre sånn at han måtte bli henta av viking, i tillegg til dette hadde han tona siderutene forran og en sånn "Toppbanner" eller hva det heter i frontruta, da tok politimannen frem leathermannen sin og begynte å stikke hull og rive i filmen sånn at den MÅTTE byttes.

Kosta forresten 3500 for proffsoting av alle rutene utenom frontruta på V70n (2004) som jeg hadde før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider