Gå til innhold

Forlater 240.. Men forlater aldri volvo.!

Ranger emnet

JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Pfft. Jeg rulla ned vinduene forran, det kan jeg love det ikke hjalp. Gjorde bare purkjæveln mer forbanna. Men de vet som oftest på forhånd at du har sotingen, det er vel nettopp derfor du blir stoppet?;)

og du rulla opp vinduet fordi han sa så?

HVORFOR DET?....har han INGEN rett til....da må han isåfall sende deg til BT :)

vet om folk som har rulla ned vinduene 100m før purken, midt i pissregnet:)

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var en som ble stoppet med en stylet bora/passat på sandviksbrua i fjor høst av en politimotorsykkel. bilen hadde også kjørt for fort, så politimannen på denne motorsykkelen nekta han å kjøre videre sånn at han måtte bli henta av viking, i tillegg til dette hadde han tona siderutene forran og en sånn "Toppbanner" eller hva det heter i frontruta, da tok politimannen frem leathermannen sin og begynte å stikke hull og rive i filmen sånn at den MÅTTE byttes.

Kosta forresten 3500 for proffsoting av alle rutene utenom frontruta på V70n (2004) som jeg hadde før..

Banner forran er helt ulovlig.. Det vet jeg.. Selv min volvo orginal som var gjennomsiktig måtte jeg fjerne da jeg ble stoppet av biltilsynet.. Men slapp heldigvis å ta den av med en gang :P Så jeg tok den ikke av før frontruta knuste :P

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft. Jeg rulla ned vinduene forran, det kan jeg love det ikke hjalp. Gjorde bare purkjæveln mer forbanna. Men de vet som oftest på forhånd at du har sotingen, det er vel nettopp derfor du blir stoppet?;)

Prøvd det selv :P Funka dårlig.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider