VeGGiz Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Ja, spm står vel egentlig forklart i emnet-tittelen... Edit: Lurer også på hvor bra 4motion funker..? Har hørt litt av hvert. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjKeh Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Edit: Feilpost av meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Sportsseter foran Girkule og sportsratt i skinn Sportsunderstell (20mm senk og gassfjører) 16" alufelger Lakkerte sidelister og dørhåndtak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Sportsseter foranGirkule og sportsratt i skinn Sportsunderstell (20mm senk og gassfjører) 16" alufelger Lakkerte sidelister og dørhåndtak Tror også cruisecontroll og regnsensor er med i pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 min sportline har ikke cc, mne regnsensor har den Varierer sikkert litt med årsmodellene også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oro23 Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Tror ikke regnsensor og cruicekontroll er med i pakken. Min har det, og da står det nevnt under "Fabrikkmontert utstyr utover standard" på kvitteringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Vi hadde en Sportline før og hadde de punktene "Marzo" nevner, vi hadde ikke Cruisecontroll, men hadde regnsensor:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg