Gå til innhold

Titus41 Morel prosjekt

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

Vær litt smart her nå, Andreas:

Monter delefilteret på baksiden av høyttalerkassen så er det lettere å komme til for å justere på det.

Husk å tette mellom elementene og kassen så du unngår lekkasjer!

Hansen Billakkering i Hønefoss (samme bygg som vi holder til i) kan gi dine kasser noen lag med lakk så blir dette meget bra!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Har desverre ikke kommet noe lenger på prosjektet grunnet altfor mye jobbing i det siste og mye overtid.

men har iallefall et spørsmål.

prøver å få tak i noen skruer som er meget spesielle. har spurt Wurth og Elfa om de har denne typen skrue men begge sier nei det er for spesielt. så da må jeg spørre dere om dere vet hvor jeg kan få tak i disse skruene ?

i328915210_54086_5.jpg

i328915211_10742_5.jpg

Det er treskrue gjenger med umbrako hode.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent!så Cerwin-Vega tiden er over ?:P

Gleder meg til å se disse med finish på!

Planer om å bygge center og bakhøytalere av samme seri etter vært da?

Mvh PainMaster (Hifi Hoston! på avforum)

Cerwin Vega tiden er så og si litt over ja.

litt mer intresert for sq lyd nå.

blir ikke noe bakhøyttaler da dette sansynligvis kommer til å bli et 2.1 system, jeg kommer til å bygge subben etter jeg har bygget ferdig morel kassene mine.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent håndverk! God forsterker du har og, har samme selv :) bruker den med noen "mirage" høytalere og en 15" aktiv sub. Spiller greit i en leilighet på 45 kvadrat...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke kommet noe lenger på prosjektet grunnet altfor mye jobbing i det siste og mye overtid.

men har iallefall et spørsmål.

prøver å få tak i noen skruer som er meget spesielle. har spurt Wurth og Elfa om de har denne typen skrue men begge sier nei det er for spesielt. så da må jeg spørre dere om dere vet hvor jeg kan få tak i disse skruene ?

i328915210_54086_5.jpg

i328915211_10742_5.jpg

Det er treskrue gjenger med umbrako hode.

Slike har jeg liggende.

Hvor mange trenger du?

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Da får jeg vekke opp denne tråden igjen.

Har ikke fått tid til å gjort så særlig mye på dette prosjektet da jeg er langt oppi nord med førstegangs tjenesten min. Men nå har jeg iallefall fått prøve spilt dem. Jeg legger til en youtube video der dere kan se på slutten hvordan det låter.

jeg ble ekstremt overasket over hvor mye bass denne kassen klarte å lage i mitt rom.

jeg er meget fornøyd med resultatet.

finish på kassen kommer senere

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...