Hanseeyy Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 hei, tenkte å bytte ut lysa på min e39 520 til angel eyes fra koed.no, men det er stor forkjell i prisen på dem med Halogen teknik og dem med Xenon teknik! hvordan finner jeg ut hva jeg har? eller er det uvesentlig? vil helst ikke bestille feil. Er det forresten lettvint å bytte? (jeg er ingen mekkegutt ;p) forhånd takk :D Hans J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Du vet vel om du har xenon eller halogenlys? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Xenonlys pleier som regel å justere seg automatisk når bilen startes opp... Vent til kvelden, still deg ca 3-5 meter fra en vegg, og se om lysene justerer seg automatisk og blir sterkere etter hvert! Har du noen gang byttet pære på bilen? Vist lysene dine justeres automatisk, men ikke blir sterkere har ud mest sannsynlig halogen.. og VIST de justerer seg, er det ikke noe gale i å bytte til xenonlys, det er absoulut verdt det vist du kjører mye i mørket på landeveier^^ Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg