Haansi Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Heisann, Har i det siste fått mer og mer piping i rundt høyre og venstre fremhjul. Det piper mest når det er varmt og tørt ute. Hadde den inn på verksted, og de ville skifte hele forstillingen sa de. 9k innkludert arbeid. En makaniker-kompis av meg kunne fortelle meg at jeg i første omgang kunne skifte kulene og pakningene på bærebroene. Jeg er selv litt usikker på hva dette innebærer, og søker derfor hjelp hos dere. Er dette noe som kan skiftes selv med litt hjelp? Hvilke deler er det snakk om, og hvor finner jeg de? Feks hos bildeler no? Linker hadde vært fint :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Har samme problemet selv, og jeg vet at du ikke trenger å skifte hele forstillingen. Er noe som kalles "knirkestag" eller "hundebein" (som de sier i stavanger). Delen koster 700 orginalt og 250 uorginalt. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 du får repp kitt til bilen din med alle delene til hele forstillinga som er forsterket til 3000 kroner ... alle armer og alt som er ... dette er desverre et problem på a4 men skjekk over alle ledd og foringer og kuler så finner du ut hvor det er feil. :) trenger ikke være så vanskelig å bytte selv Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Takk for hjelp hittil. Jeg vet hvor jeg får kjøpt bærearmer (NBS), men det gjelder jo bare å finne ut hvilke som er slitt. Dette "hundebeinet", kan det være synonymt med bærearm? Er vel gjerne ASP=4273210[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Varegruppe=0114"]denne da, siden den koster rundt 300kr? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Er den der ja, den heter ikke bærebru selv om det står noe misvisende det der... Lenkestag, bikkjebein, yttre stabstag er eksempel på navn som brukes.. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Supert! Da må jeg igjen få takke for ypperlig hjelp på dette forumet :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 sikker på at det ikke er lager da.. ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Det er ikke hjullageret nei. Verkstedet sa at det var forstillingen, så der er jeg rimelig sikker. Det knirker også kun når jeg kjører over humper, ujevnheter og lignende. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Hadde som sagt samme knirkelyden, den forsvant når jeg kjørte en natt i regnet. Haha Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ikke vanskelig å bytte hjemme hvis det er denne iallefall .... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Vil bare si at du får kjøpt hele framstillinga på finn.no for 2800 kroner med bolter og muttere. Dette er den forsterkede utgaven og inneholder alle 12 delene. Genialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg