H_Vatn Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Heisann! Det er justerbart kw V2 på den, så jeg er ikke helt sikker på hvor mange mm den er senket. Kanskje rundt 70mm et sted. Skal prøve å få lagt ut litt info på e28 tråden. Spørs når det blir da=) Er litt treg på data... til e34? hvor kjøpte du det og til hvilken pris? er ute etter og få min minst like lav:P hvordan er den og kjøre når den blir så lav? Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerken Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 til e34? hvor kjøpte du det og til hvilken pris? er ute etter og få min minst like lav:P hvordan er den og kjøre når den blir så lav? Til e34 ja. Det er langt ifra bolt on med e34 understellsdeler på e28 desverre. Man må bygge om festene til demperen i bakstillinga og eventuelt heise fjørtårna noe. Demperne er for lange bak. Man må også bygge om topplagrene bak litt. Foran må man bore opp hullene man fester fjørbeinet i til 12mm istedefor 10mm. Topplagrene passer heller ikke fra e28 lengre. Hvertfall ikke sammen med KW v2. Der brukte jeg universal topplagre fra K-sport som vi boret opp på nytt. Prisen havnet på rundt 13 pluss de gamle fjørbeina i retur. Pluss topplagre da, og en del jobb.. =) Jeg kjøpte det av Daniel Clemmensen. Han har et firma som heter Bavarius. Bilen er like bra og kjøre som den er med H&R/Bilstein komboen, men selvsagt mye stivere. Fungerer dårlig til hverdags. Norske veier er for dårlige til at det blir bra feste med såpass stivt understell. Mye camber gjør jo også at den blir litt nervøs. Jeg skal lage en distansekloss mellom fjørbein og fjørbeinsfeste foran for å gi bilen mer riktig e vinkler i forstillinga igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Fy FAEN GROMT!!!!!:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Fikk jævlig lyst til å pusse støvet av e28 min,når jeg ser dette.. Lenge siden jeg har hørt 3,5 lyden nå.. :) To gromme biler du har hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 all respekt...disse to var bare helt rå! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328m Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Tar av meg hatten! Siter JT Tuning!! Saab 9-3 Turbo X 91 Bmw 520i 24v X 86 Saab 9000 Tic-16 steg 2 X 88 Mazda 626 GT 2.0i-16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Gode eksempler på at E28 ikke er så verst pene biler! Sku gjerne hatt den blå i garasjen selv, hehe.. Skrota min E28 i sin tid, den laga visst 4 spor i snøen gitt.. Litt skeiv? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 de to bilene der likte jeg :-), kult Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerken Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Nå har faen meg mest sannsynlig registeret hoppet over ei tann eller to da. Så i værste fall snakker vi vel om 24 ødelagte ventiler. Vi får se. Motor skal leveres til Helge Vik for kyndig gjennomgang. Fikk ikke kjørt så mye som jeg håpet i sommer, men litt ble det jo da. Prøve å legge ut et par bilder fra kjøringa etterhvert. PS! Det varmer med gode ord når sånt som detta skjer. Mest lyst til å vrake hele møkkabilen innimellom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 si en pris du Bjerken ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerken Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hehe... Ja, det var det da. Må vel få motoren opp og gå før det blir noe salg vel. Ellers er det ikke mange blanke norske kroner å få for øsa. Tar ut motoren en av de nærmeste dagene nå, så da blir det vel orden i sakene igjen før våren kommer og viser sitt blide åssyn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 ta ut motoren og gi meg bilen for vrakpant:p Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerken Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hhehe.. Ja du sier noe. jeg har en e28 518i du kan få for vrakpanten, men ikke denna gitt..=) Nå ser det ut som det kan være en bitteliten mulighet for at vi får kjørt på treffet til råner`n om noen uker, men jeg må vel ikke skru opp forventningene for mye enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerken Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 jpg[/img]Dette er noen av de e28`ene jeg har hatt, som jeg tenkte å dele med dere. og her kommer det litt flere bilder av de to andre. /2e0oheh.jpg[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerken Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hei igjen. Nå er motor overhalt i toppen igjen, med nye ventiler, tettinger, freste ventilseter/ventiler, planet topp, vakumtestet, maskinert veiva med en ekstra kile så nå håper jeg den er i 100% stand til våren. Det ble jævlig dyrt og ikke planlagt, men men. sånn er det med M-motorer. Toppen på den blå er også overhalt med ny kam med Hartge specs, freste ventilseter/ventiler, nye ventilløftere, nye ventiltettinger, alle pakninger, vakumtestet topp, planslipt, osv. Så nå bør den også være i orden. Den fungerer hvertfall meget bra og jeg er super fornøyd. Venter på vår igjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.