DelPiero Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hei kjøpte meg en bil me skrift på dørene. Jeg har pellet av skiften men det er noen lim rester igjenn.. noen som har tips til noe stoffer som tar limet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Noe som heter akrysol pleier vi å bruke, ellers er jo sitrusrens og ganske bra(lurer på om wurth industrirens er sitrusrens) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Sitrusrens ja.. Men husk og legg på beskyttelse etterpå, da denne fjerner alt! Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 WD-40 funker oxo på gammle limrester etter klistremerker osv... Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinbor Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Bruk bensin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Huff.. ikke bruk bensin (med mindre det er en gammel arbeidsbil el.l Har du ikke sitrusrens fungerer faktisk sitronkonsentrat helt greit. (den gule eller grønne flaska du har i kjøleskapet ;) ) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Limrester fjerner du med rødsprit. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Fukt limen med Rødsprit for så å tørk det av med ein klut eller ei fille eller noko anna. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Nå har jeg ikke akkurat verdens mest strøken biler, men hvis noen nærmer seg dem med rødsprit og/eller ei fille blir de fort stanset ;) Det lille jeg har igjen av naturlige oljer i lakken vil jeg gjerne beholde! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 sitrusrens eller "plasterfjerner". Den siste får du tak i på apoteket både i spray og flytende! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Sitrussprayen fra 3M er genial. Brukte den for å fjerne alle logoer og andre merker på bilen min. Kjøpes på feks Obs bygg eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg