Devil Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hvordan kan jeg stramme brekkwire'n min på Golf 2. 85 mod. jeg har ikke brekk nå serru :( og det er ikke helt bra. så da lurte jeg på om jeg kunne fikse det selv eller om jeg må på ett verksted for å fikse det... takker for alle svar :) mvh Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Dra av dekselet på håndbrekket, helt bak på brekket, dette er bare klikket ned på brekket.. Her kan du stramme vaierene (2 stk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Og viss det ikke er mer å gå på framme under dekselet? Mine er fult skrudd, og har fortsatt elendig brekk. Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Da gjør man det på den riktige måten, slakker vaierene helt, tar av tromlene og legger etter bremsebånda. Skal subbe mot trommlene når man snurrer. Etterpå strammer man vaierene Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg