opel freak Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Tenker på ala Inventor eller Soliworks. Har akkurat begynt med Solidworks etter at jeg har hold på i flere år med Autocad men 3D funksjonen var ikke så god så jeg fant ut at jeg måtte oppgradere :) Bruker dere det til dagelig f.eks? Noen fancy tegninger dere vil gi et bilde av her på forumet bare for og vise hva man kan lage med slike programmet? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 brukte det på skola i 3 mnd.. er jævlig artig.. men ikke fått tak i 64 bit verson gratis enda:P så har ikke fått det på pc'n.. men har lagd mye rart:) blant annet en del for jobben:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Vet du av noen sider med guider og lignende da? Hadde egentlig lagt dette programmet på hylla men fant ut det at jeg måtte børste støvet av det igjen og prøve litt, kan jo få til utrolig mye med dette og sammen med et par CNC maskiner kan man lage det man vil nesten.... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Har brukt Autocad en del. Genialt program. Brukte det sammen med datastyrt brennebord. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg