Gå til innhold

stereo i veteran

Ranger emnet

olamatre

Anbefalte innlegg

Jeg vil sette inn stereo-anlegg med tilkobling til mp3-spiller i veteranbilen min men uten om å forandre noe på selve bilen...Jeg kunne tenke meg en kasse med høytalere og subwoofer som jeg bare kan ta ut og inn av bilen...noen forslag til hva jeg bør kjøpe osv?

Jeg vil heller ikke at noen skal bryte seg inn i bilen på jakt etter anlegget...

Jeg har en Volvo 145 68' modell...den har en luke med et hullrom i bagasjerommet hvor jeg kan ha forsterkeren så den skal jeg ha der permanent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du sette inn foran av spiller da? Ikke alt av 2008-modeller som passer estetisk inn i en 1968 Volvo for å si det mildt. Eller skal det kun være Mp3-spiller som lydkilde i bilen? Eller skulle spilleren også inn i kassa?

Jeg ville kanskje heller gått for et mer skjult og permanent fastmontert anlegg i bilen da... dette er nok greit mulig uten å skjære eller forandre noe ellers på bilen. Og kan du ihvertfall montere en forsterker bak en luke uten at du bekymres over å ha innmontert noe slikt i perlen din, skal vi nok kunne få til resten også.

Kommer gjerne med mer konkrete forslag til mulig aktuelle løsninger, men da må vi nesten møtes for besiktigelse av bil og diskusjonering. Ikke at jeg har noe imot en kasseløsning baki slik du beskriver, men jeg synes det blir en halvferdig løsning i en bil som du tydeligvis og heldigvis har respekt for, og skal vel nesten garantere den kassen blir stående permanent i bilen etter et par uker... :D Rundt 25-30 kilo er ikke noe man gidder å slepe rundt med på daglig basis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider