Gå til innhold

Interiør

Ranger emnet

roy2000

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om det er mulig å montere 2 soners klimastyring, når jeg har bare 1-soners nå? eller er det mye som må byttes?

Er det mulig å få tak i cruise controll og smette rett på?

Mente jeg så det en plass, men er vel blitt borte for meg i alt bilstyret:D.

Mvh

A4 1,8TQ {Sølve}

-{Audi_Roy}-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Lurte på om det er mulig å montere 2 soners klimastyring, når jeg har bare 1-soners nå? eller er det mye som må byttes?

Mvh

Ingen sommer tips på denne? :)

Mvh

A4 1,8TQ {Sølve}

-{Audi_Roy}-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Mvh

Cruisekontroll får du ettermontert ja. Driver med dette selv nå. 4 kabler som må trekkes til en kontakt som ligger under hjernen + endring i oppsettet vha VAGCOM. Ligger en How-to på audiklubben forumet.

- 00 A4 Avant TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cruisekontroll får du ettermontert ja. Driver med dette selv nå. 4 kabler som må trekkes til en kontakt som ligger under hjernen + endring i oppsettet vha VAGCOM. Ligger en How-to på audiklubben forumet.

Hei.

hvor får man tak i den? Er det mye jobb? Pris?

Ikke noe tips på AC ?

Mvh

A4 1,8TQ {Sølve}

-{Audi_Roy}-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

hvor får man tak i den? Er det mye jobb? Pris?

Ikke noe tips på AC ?

Mvh

Man kjøper hendelen med cruise originalt hos vag, ca.1500kr.

Kablene trekker man selv. Jeg fulgte denne guiden:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=118662

og denne: http://www.nordicaudi.com/php/forum/showflat.php?d=f&Cat=&Board=A4&Number=519466&Search=true&Forum=A4&Words=farth%E5llare&Match=&Searchpage=0&Old=allposts&Main=519466&Limit=25#Post519466

Du må regne med et par timer på jobben.

- 00 A4 Avant TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper hendelen med cruise originalt hos vag, ca.1500kr.

Kablene trekker man selv. Jeg fulgte denne guiden:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=118662

og denne: http://www.nordicaudi.com/php/forum/showflat.php?d=f&Cat=&Board=A4&Number=519466&Search=true&Forum=A4&Words=farth%E5llare&Match=&Searchpage=0&Old=allposts&Main=519466&Limit=25#Post519466

Du må regne med et par timer på jobben.

Takker så mye:) Da blir det vel CC om ikke så lenge:P

Men, så var det klima spml:P . noen som vet om det går?

mvh

A4 1,8TQ {Sølve}

-{Audi_Roy}-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å gjøre noe med interiørlistene på bilen min. Nå har jeg en heller stygg lys nøttetre type på dørlistene og i midtkonsollen. Var på møller her om dagen å hørte hva prisen for børstet aluminiun eller karbon var, da fikk jeg som svar fra 13-15 tusen. For dyrt for mitt budsjett hvertfall, vil ikke bruke så mye penger på interiørlister. Så derfor vurderer jeg å kjøpe film å legge over, eventuelt lakkere listene. Noen som har erfaringer eller tips om dette evt. forslag til hva jeg kan gjøre? :)

Audi A4 1.8T Quattro 1998

X Peugeot 406 1.8 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å gjøre noe med interiørlistene på bilen min. Nå har jeg en heller stygg lys nøttetre type på dørlistene og i midtkonsollen. Var på møller her om dagen å hørte hva prisen for børstet aluminiun eller karbon var, da fikk jeg som svar fra 13-15 tusen. For dyrt for mitt budsjett hvertfall, vil ikke bruke så mye penger på interiørlister. Så derfor vurderer jeg å kjøpe film å legge over, eventuelt lakkere listene. Noen som har erfaringer eller tips om dette evt. forslag til hva jeg kan gjøre? :)

Kan jo høre med NBS f.eks om de har komplett interiørlister liggende?

Mvh

A4 1,8TQ {Sølve}

-{Audi_Roy}-

Lenke til kommentar
Del på andre sider