Gå til innhold

teknisk info om chevy 350 (383) gen 1

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

nei men det er jo mere nm i 383 så da blir det jo mindre bensin ved pen kjöring

så har han solgt den 350 blokka

 

Hva er vitsen med å bruke penger på å bygge en 350/383 hvis forbruket er så viktig?? :hvaskjera

 

Kan du ikke bare dumpe nedi en diesel da?

 

Skal du ha en fresk V8 bruker den noe bensin...

Om du da ikke dumper nedi en nyere LS motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men er dem like i störrelse lengnde og höyde?? pluss samme til mellomakselen??

Litt lenger en 350 kasse og du må derfor korte inn mellomakselen, unicardan eller hva det NÅ heter gjør den jobben greit

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut noe selv er samme til mellomaksel mena tailshft er 4.000 isteden for 6.000 el 9.000 men er den totale lengden den samme på begge?

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lenger en 350 kasse og du må derfor korte inn mellomakselen, unicardan eller hva det NÅ heter gjør den jobben greit

 

men hvis jeg må flytte alt av fester pluss nye til th400 så er det mye jobb da hehe

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å bruke penger på å bygge en 350/383 hvis forbruket er så viktig?? :hvaskjera

 

Kan du ikke bare dumpe nedi en diesel da?

 

Skal du ha en fresk V8 bruker den noe bensin...

Om du da ikke dumper nedi en nyere LS motor.

 

jeg driter i om den bruker 1.2 el 1,7 har ikke noe og si.

tenkte på det men nå blir det 383 uansett hehe:volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanlig kort th350 er likelang som en PG/aluhus/ TH200/ alle M manuellkassene og samme Joken

 

Så har du en vanlig/kort th 400, er lik som en lang Th 350, men disse har da forskjellig joke...

Denne er 1/2 tomme kortere enn min JW PG...

 

700 kassen vet jeg ikke hvor lang er... Har du mål cabben?

 

men så har du en luring som heter th 375, den er like lang som en lang th350 og samme joken , men med th 400 inngående aksel, og innmat...

 

Forvirret....?? :D

 

Det var meningen :thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor en 383 når det finnes 400 cid og større? :deng

 

Sa selv du ville ha NM....:D

 

skal kunne godkjenne den og bruke den på veien eneste du ser at den ikke er orginal er scoop på pansret:volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanlig kort th350 er likelang som en PG/aluhus/ TH200/ alle M manuellkassene og samme Joken

 

Så har du en vanlig/kort th 400, er lik som en lang Th 350, men disse har da forskjellig joke...

Denne er 1/2 tomme kortere enn min JW PG...

 

700 kassen vet jeg ikke hvor lang er... Har du mål cabben?

 

men så har du en luring som heter th 375, den er like lang som en lang th350 og samme joken , men med th 400 inngående aksel, og innmat...

 

Forvirret....?? :D

 

Det var meningen :thumb

 

er det forskjellige aksel til convorteren?

tenkte litt på utvekslingen ved og bytte til th400.

nå er det lav utvekslig på bilen max 150-160km/t:thumb har ikke dratt den lenger har ikke turtall måler hehe :volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kunne godkjenne den og bruke den på veien eneste du ser at den ikke er orginal er scoop på pansret:volvsmile

 

 

Så snakker du fram og tilbake igjen...

 

Dissa volvo bila blir vel bare godkjent med 200 og ettellerannt HK... ikke sant?

 

Så en 383 med 400 gamp er jo uansett for mye...

 

Om du fant en 400 CID , SMALLBLOCK, så er jo det samme blocka som en 305...og 350 og...ja... samma greia, men mere høl og slag...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snakker du fram og tilbake igjen...

 

Dissa volvo bila blir vel bare godkjent med 200 og ettellerannt HK... ikke sant?

 

Så en 383 med 400 gamp er jo uansett for mye...

 

Om du fant en 400 CID , SMALLBLOCK, så er jo det samme blocka som en 305...og 350 og...ja... samma greia, men mere høl og slag...:D

 

Er det ikke dreimomentet som blir problemet ved godkjenning.

Ikke store motoren som skal til får å overstige det.

Kanskje en 265 eller 283 kryper under grensa.

 

Tenk å dumpa en 262 cid competition motor nedi får og sett hva tilsynet sa når en dro 10000 rpm med den. :ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snakker du fram og tilbake igjen...

 

Dissa volvo bila blir vel bare godkjent med 200 og ettellerannt HK... ikke sant?

 

Så en 383 med 400 gamp er jo uansett for mye...

 

Om du fant en 400 CID , SMALLBLOCK, så er jo det samme blocka som en 305...og 350 og...ja... samma greia, men mere høl og slag...:D

 

 

ja det er det men det er det oxo med turbomotor med litt power men min skal bare på eu så er den med skilter kan vise den på vanlig verksted ikke biltilsynet.med lav utveksling så er det ikke så lett og tru hvor mye hester det er i en v8 hehe

 

den jeg har nå med vannlekkasje inn i olja så la den gummi på begge lett 100meter:volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår