Bam Margera Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 nei men det er jo mere nm i 383 så da blir det jo mindre bensin ved pen kjöringså har han solgt den 350 blokka Hva er vitsen med å bruke penger på å bygge en 350/383 hvis forbruket er så viktig?? :hvaskjera Kan du ikke bare dumpe nedi en diesel da? Skal du ha en fresk V8 bruker den noe bensin... Om du da ikke dumper nedi en nyere LS motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 men er dem like i störrelse lengnde og höyde?? pluss samme til mellomakselen?? Litt lenger en 350 kasse og du må derfor korte inn mellomakselen, unicardan eller hva det NÅ heter gjør den jobben greit Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 har funnet ut noe selv er samme til mellomaksel mena tailshft er 4.000 isteden for 6.000 el 9.000 men er den totale lengden den samme på begge? Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Litt lenger en 350 kasse og du må derfor korte inn mellomakselen, unicardan eller hva det NÅ heter gjør den jobben greit men hvis jeg må flytte alt av fester pluss nye til th400 så er det mye jobb da hehe Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 ingen som har bilde med begge kassene ved siden avhverandre så dem ligger likt foran så man ser hva som er forskjellig?? Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Hva er vitsen med å bruke penger på å bygge en 350/383 hvis forbruket er så viktig?? :hvaskjera Kan du ikke bare dumpe nedi en diesel da? Skal du ha en fresk V8 bruker den noe bensin... Om du da ikke dumper nedi en nyere LS motor. jeg driter i om den bruker 1.2 el 1,7 har ikke noe og si. tenkte på det men nå blir det 383 uansett hehe:volvsmile Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 En vanlig kort th350 er likelang som en PG/aluhus/ TH200/ alle M manuellkassene og samme Joken Så har du en vanlig/kort th 400, er lik som en lang Th 350, men disse har da forskjellig joke... Denne er 1/2 tomme kortere enn min JW PG... 700 kassen vet jeg ikke hvor lang er... Har du mål cabben? men så har du en luring som heter th 375, den er like lang som en lang th350 og samme joken , men med th 400 inngående aksel, og innmat... Forvirret....?? :D Det var meningen :thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 jeg driter i om den bruker 1.2 el 1,7 har ikke noe og si.tenkte på det men nå blir det 383 uansett hehe:volvsmile men hvorfor en 383 når det finnes 400 cid og større? :deng Sa selv du ville ha NM....:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 men hvorfor en 383 når det finnes 400 cid og større? :deng Sa selv du ville ha NM....:D skal kunne godkjenne den og bruke den på veien eneste du ser at den ikke er orginal er scoop på pansret:volvsmile Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 En vanlig kort th350 er likelang som en PG/aluhus/ TH200/ alle M manuellkassene og samme Joken Så har du en vanlig/kort th 400, er lik som en lang Th 350, men disse har da forskjellig joke... Denne er 1/2 tomme kortere enn min JW PG... 700 kassen vet jeg ikke hvor lang er... Har du mål cabben? men så har du en luring som heter th 375, den er like lang som en lang th350 og samme joken , men med th 400 inngående aksel, og innmat... Forvirret....?? :D Det var meningen :thumb er det forskjellige aksel til convorteren? tenkte litt på utvekslingen ved og bytte til th400. nå er det lav utvekslig på bilen max 150-160km/t:thumb har ikke dratt den lenger har ikke turtall måler hehe :volvsmile Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 en th350 og 375 og 400 har lik slpine på canverteren en vanlig th 400 er 3 trins og 1:1 på 3 gir = som th 350 Må ha en Overdrivkasse for å få bedre utvrksling... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 skal kunne godkjenne den og bruke den på veien eneste du ser at den ikke er orginal er scoop på pansret:volvsmile Så snakker du fram og tilbake igjen... Dissa volvo bila blir vel bare godkjent med 200 og ettellerannt HK... ikke sant? Så en 383 med 400 gamp er jo uansett for mye... Om du fant en 400 CID , SMALLBLOCK, så er jo det samme blocka som en 305...og 350 og...ja... samma greia, men mere høl og slag...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Så snakker du fram og tilbake igjen... Dissa volvo bila blir vel bare godkjent med 200 og ettellerannt HK... ikke sant? Så en 383 med 400 gamp er jo uansett for mye... Om du fant en 400 CID , SMALLBLOCK, så er jo det samme blocka som en 305...og 350 og...ja... samma greia, men mere høl og slag...:D Er det ikke dreimomentet som blir problemet ved godkjenning. Ikke store motoren som skal til får å overstige det. Kanskje en 265 eller 283 kryper under grensa. Tenk å dumpa en 262 cid competition motor nedi får og sett hva tilsynet sa når en dro 10000 rpm med den. :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Så snakker du fram og tilbake igjen... Dissa volvo bila blir vel bare godkjent med 200 og ettellerannt HK... ikke sant? Så en 383 med 400 gamp er jo uansett for mye... Om du fant en 400 CID , SMALLBLOCK, så er jo det samme blocka som en 305...og 350 og...ja... samma greia, men mere høl og slag...:D ja det er det men det er det oxo med turbomotor med litt power men min skal bare på eu så er den med skilter kan vise den på vanlig verksted ikke biltilsynet.med lav utveksling så er det ikke så lett og tru hvor mye hester det er i en v8 hehe den jeg har nå med vannlekkasje inn i olja så la den gummi på begge lett 100meter:volvsmile Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Max effekt i 240/260 med ventilerte bremser foran er 220hk DIN og 28 kpm dreiemoment Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.