Gå til innhold

Tidenes råeste ATV (spør du meg)

Ranger emnet

Baufish

Anbefalte innlegg

Har vært på utkikke mellom noe som er raskere enn den daffe mopeden min, og billigere i drift enn den tørste mondeoen.

Surfet litt rundt på bla finn.no.

Fant litt av hvert, men ikke noe som var direkte spennende, før denne dukket opp. Sinnsyk fet!

Hva syns dere?

Håper det går ann å få skilter på den da, ellers er det liten vits å ha noe sånt bare for å kjøre på bane.

- Audi A4 2,0TDI B8

-Dont drive faster than your guardian angel can fly-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den så jo ut som en dass. Også går den som en dass også. Ville faen ikke ha kjørt rundt på det der om eg hadde fått betalt for det :P

Er dessuten en kina-replica-atv-dass også :D Nei, heller bedre med ekte vare.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det ser ut som en dass for være opp til deg. Jeg deler hvertfall ikke ditt syn.

Du bør kansje lete etter noe annet hvis du skal ha skilter, ville eg fram til :) Kan godt være at mange synes den er "fet", men den er ikke skiltbar.

Blinklys+speil+bremselys + avgifter og vips, du passerer 30.000 + sykkelen, så da er du oppe i nesten 50.000..

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kansje lete etter noe annet hvis du skal ha skilter, ville eg fram til :) Kan godt være at mange synes den er "fet", men den er ikke skiltbar.

Blinklys+speil+bremselys + avgifter og vips, du passerer 30.000 + sykkelen, så da er du oppe i nesten 50.000..

Hvis du ser på bildene, så er det både speil, blinklys og fram- og baklys.

Når jeg går inn på toll.no sin side om "Kalkulator: innførsel av kjøretøy" så kommer reg.avgift på 15 326,00.

Legger man dette til kr 16 000, så ender man på 31 326kr.

- Audi A4 2,0TDI B8

-Dont drive faster than your guardian angel can fly-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den så jo ut som en dass. Også går den som en dass også. Ville faen ikke ha kjørt rundt på det der om eg hadde fått betalt for det :P

Er dessuten en kina-replica-atv-dass også :D Nei, heller bedre med ekte vare.

Men så kjører du VAG og bofors og da:worshipnissan

Syns ikke 30 lapper for noe sånn er en upris men...Stå på..tøfft kjøretøy

zzZZzzZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp heller no ordentlig ja. prøvde en 400ccm her om dagen, husker ikke merke (suzuki eller noe) men den var det i hvertfall skilter på, dro den på bakhjulene som ingenting, det var gøy!!!

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen grunn til å tvile noe på kina varer, vet om mange som kjører viking eco scooterne, og ja de går som en dass, men at det er millioner med feil er det ikke.

Syns den ser helt blod rå ut jeg, aggressiv sitte stilling og utseende var kult. Men, den har ikke sideblinklys, i alle fall slik jeg ser det.

Vet du hva, det er bare å si til han soms elger at han skal ordne alt for deg og at du vil kun kjøpe den hvis det er med hvite skilter. Så avtaler dere en pris i mellom dere og vips, ferdig meed den saken. Men har du lov å kjøre en slik? Du må nok ha A-klasse på førerkortet for den der.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider