Gå til innhold

Crazy Tuning Radio Reklame....

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Vi prøver noe nytt og kliner til med litt radio reklame. I første omgang blir det for High Octane filmer.

Du finner annonsen her . Vi hadde kun råd til 20sek spot. Denne skal gå hele neste mnd 10ganger om dagen på http://www.powerhitradio.no :)

Hva synes dere? Vi synes den ble kul.... i og med at dette er første gangen for oss med radio reklame. ;)

Spot`en ble laget av broren min.. som forøvrig er produsenten av landeplagen til Dina "Bli Hos Meg". :D

muuuhhaaahahaha..... thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Vi prøver noe nytt og kliner til med litt radio reklame. I første omgang blir det for High Octane filmer.

Du finner annonsen her . Vi hadde kun råd til 20sek spot. Denne skal gå hele neste mnd 10ganger om dagen på http://www.powerhitradio.no :)

Hva synes dere? Vi synes den ble kul.... i og med at dette er første gangen for oss med radio reklame. ;)

Spot`en ble laget av broren min.. som forøvrig er produsenten av landeplagen til Dina "Bli Hos Meg". :D

muuuhhaaahahaha..... thumpsup

Hvis han som har laga reklamen også har produsert "bli hos meg" så er det garantert en effektiv reklame som setter seg fast i hjernen på en helt sinnsykt irriterende måte ;) det er vel det som er meningen. Spenstig satsing forresten, kan du røpe hvor dyrt sånn ca radio reklame er?, ikke at jeg har tenkt å reklamere for noe altså..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv jobbet i radio og produsert radiospotter/reklame jingles. Denne var kort og kreativ, og den fenger.

Nei, radioreklame er ikke dyrt sammenliknet med annen reklame, med tanke på hvor mange lyttere man når ut til. Men reklame på P4 osv er svindyrt uansett :) Blir som å kjøpe ei helside i VG omtrent....hehe ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Hvis han som har laga reklamen også har produsert "bli hos meg" så er det garantert en effektiv reklame som setter seg fast i hjernen på en helt sinnsykt irriterende måte ;) det er vel det som er meningen. Spenstig satsing forresten, kan du røpe hvor dyrt sånn ca radio reklame er?, ikke at jeg har tenkt å reklamere for noe altså..

Radio 1 koster veil ca 80.000 kr for 3 uker, 5-6 ganger pr dag.

Power Hit Radio koster veil ca 70.000kr for 4 uker 10 ganger pr dag.

Alle disse prisene er uten mva og kan ganges med 1.24

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider