DemptD Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 A32 er iallefall drøm å kjøre, heller ikke verre å skru på enn en P11, lettere å skru på enn en P12, større.Får jo mye tøft til den også(Infiniti G30 tror jeg). Men hadde heller kikka på 3.0 og automat framfor 2.0 og manuell. Utingen er deletilgang, alt går jo fra Nissan, men uorginalt/brukt er jo noe vrient her i landet. Har kjørt de fleste Maxima både 2.0 (automat og manuell) og 3.0 (automat), er jo en skikkelig cruisebil. Vet at de er greie å skru på, har jobbet som mekaniker lærling på Nissan i 2 år :) P12 er no "manskit" å skru på! Så deler får jeg tak i billig :) Maximaen til "Maxmekker" er jo helt herlig: http://www.home.no/maxmekker/Maxima.html Ang. bensinforbruk så må jeg tenke litt på den saken ja... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Da er det noe galt Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Har kjørt de fleste Maxima både 2.0 (automat og manuell) og 3.0 (automat), er jo en skikkelig cruisebil. Vet at de er greie å skru på, har jobbet som mekaniker lærling på Nissan i 2 år :) P12 er no "manskit" å skru på! Så deler får jeg tak i billig :) Maximaen til "Maxmekker" er jo helt herlig: http://www.home.no/maxmekker/Maxima.html Ang. bensinforbruk så må jeg tenke litt på den saken ja... Flere som skrur Nissan på jobb her ja... Nissandeler blir aldri billig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Bør kunne finne deg en Audi 100/A6 med 2.6 eller 2.8 i pen tilstand til den prisen også. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Om du skulle ha bestemt deg for Maxima med 3 liter, så vær meget OBS på HØYT bensin forbruk, rundt 1,5-2 liter per mil. Ved pen kjøring. WORD!! Målte min 3.0 automat til 1.3 ved peeen bykjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Kjøp deg en Opel Calibra /vectra v6 da vettu :) Selv hadde jeg faktisk gått for en helt orginal opel calibra v6 uten noen styling, med turbo felger og litt senk, alle har herpa calibra og det er synd for det er faktisk en veldig fin bil. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 mazda har masse slik morro. feks: Xedos, 626, MX5, kommer ikke på flere i farta men er sikkert flere. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 MX5 har da aldri kommet med V6 og fremhjulstrekk:crazysant: Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg