vagen Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Noen som vet forskjellen mellom de forskjellige utgavene av den nye typen (1998 og nyere) mitsubishi galant? Har sett GLX, GLXi, og GLS (hvis jeg ikke husker helt feil...) Anyone? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Akkurat hva forskjellen er vet jeg ikke, men Mitsubishi har brukt GLS-benevnelsen på biler med større utstyrspakke enn GLX utgavene (det høres liksom "motsatt" ut av den som en tenker skal være dyrest.). Knut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Grand Lux Xtra - GLX Grand Lux Xtra injection - GLXi Grand Lux Special - GLS Grand Lux - GL -det er riktig at det har med utstyret å gjøre....GL seff. kjipeste... ien på GLXi er jeg litt usikker på men det kan ikke være noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 GLSi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg