SpAyder Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Heisan! Skal skifte hjullager fremme på venstre side i morgen, å siden eg ikke har gjort det før, så tenkte eg å spørre om det er noe spes eg må passe på før eg går i gang? Så har eg kjøpt nytt motorfeste fremme å lurer på det samme der også;) Håper noen tar seg 5 min å har lyst å svare;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Ha presse, ta deg god tid å kikk over alt, hvordan det står montert, jekk gjerne opp bilen og dynk med rustløser dagen før. Pass på at du faktisk har en del å gå på i festet mellom spindel og fjærbein, så du har en camberjustering der. Merk godt med f. eks en sprøyboks i lys farge Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Du må muligens ut med oljefilter for å få ut fremre motorfeste, er rimelig trangt foran der. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Takker for svar;) gir en lyd underveis hvist det er noe eg lurer på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg