Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

Nei, om vi skulle kutte ut denne dansk-norske diskusjonen og heller konsentrere oss om de viktige tingene her i livet.

Jeg disser trolig en dyselektriker her, men hva med denne:

dette er fordi på maja bilene så for de ikke skilt lys bak pga når de har trimma bilen så blir det noe galt med hjernen til skilt lysa bak fakta

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPhail! Snakk om å ta seg nær. Skjønte vel ikke at det var tull, du da?

BTW. Om du oprinnelig er trønder... Hvorfor i all verden har du noe imot å lese eller skrive trøndersk?

Fordi det er tilbakestående, og jeg klarer bare så vidt å lese hva dem skriver, langt mindre skrive det.

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo??!! Dette er en bilside, ingen skole!! Stikk heller på skolen og lær litt bort der i steden!!! OMG!! FOLK SLITER!!!

bilside? stripa skal vel omhandle alle andre temaer enn bil :)

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav, du må vakne! Indianarane kjem...

Jeg synes nynorsk er en flott målform, og synes alle som behersker dette skal benytte det.

Var forresten på et møte på Haakonsvern i forrige uke, og der var det ei berte som pratet bred sunnmørsdialekt. Det var faktisk dønn sexy... Er det noe galt med meg doktor?

Jeg kjenner ei som er i saniteten som er fra Stryn, ho snakker kav sunnmøring!

Forresten Reodor, skal du til HKV når KNM Otto Sverdrup kommer 13.sept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider