Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

Tror det var i de dager, da postcounten din var liten og ubetydelig, så var det i en diskusjon hvor jeg sa "jeg har kanskje ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil", så rettet du på meg, da jeg hadde skrevet feil i setningen :) Så plutselig var det i siggen din :D

Hm. Det kan jeg ærlig talt ikke huske, men du har sikkert rett. Hvis du vil saksøke meg for plagiat, er det fritt frem...hehe...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det kan jeg ærlig talt ikke huske, men du har sikkert rett. Hvis du vil saksøke meg for plagiat, er det fritt frem...hehe...

Hehe, it's all yours ;) Kan da ikke sette bilforumet's eneste jurist ut av bisniss' :D

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan meddele at NRK sin ansvarlig for teksting presterte å skrive dette i en nyhetssending nylig: "Det var som å være barn i en gotteributikk!"

Jaså, ja?

Tilbringer du tid på andre fora og, Juristen?

Det kan vel tenkes... Hvordan det?

Siden du er så flink til å korrigere meg, må jeg få lov til å korrigere deg litt; i dette tilfellet skulle du ha skrevet "òg", ikke "og".

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner med å påpeke at det ikke heter kalipter. Det riktigste er nok kaliper, selv om heller ikke det ikke står i ordboka.

Vet ikke om noen andre har retta på deg igjen, men det heter caliper, med C ;)

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på Online bildelekatalog, SBS katalog, og esker det står det på, vil si det er godt nok?:P

Du bør nok komme drassende med noe mer etterrettelige kilder enn det der gitt...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på Online bildelekatalog, SBS katalog, og esker det står det på, vil si det er godt nok?:P

Du bør nok komme drassende med noe mer etterrettelige kilder enn det der gitt...

Ellers kunne jo jeg bli fristet til å komme med denne:

http://www.kaliper.no/

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kunne jo jeg bli fristet til å komme med denne:

http://www.kaliper.no/

Eller denne:

http://www.helse.fjalar.no/info/slanking/sporsmaal/2.asp?pid=84&catid=8

Lenke til kommentar
Del på andre sider