Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

audi 80 91mod. ekspansjonstanklekker ?

Interesangt å sjå korleis en slurve feil, som i dette tilfellet glemme mellomrom, kan høres så feil ut.

Du bør nok gå utenfor ditt hus av glass neste gang du kaster stein OleGu :D

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kunne du sagt: Du bør nok gå utenfor ditt hus av stein neste gang du kaster glass OleGu

Det kunne han nok ha sagt, men det hadde jo blitt feil. Å kaste glass i steinhus gir ikke helt den samme effekten som å kaste stein i glasshus. Men, men...:)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kunne du sagt: Du bør nok gå utenfor ditt hus av stein neste gang du kaster glass OleGu

Det kunne han nok ha sagt, men det hadde jo blitt feil. Å kaste glass i steinhus gir ikke helt den samme effekten som å kaste stein i glasshus. Dessuten skal man ikke endre faste uttrykk. Men, men...:)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU SKREV FEIL!!! DU GLEMTE KOMMA! HVORDAN SKAL DETTE GÅ?!?!?!? NEEEI!.. for en tåpelig tråd.

...så la være å delta i den, da, lille barn...

Hva gjør denne tråden et eneste lite hakk tåpeligere enn de fleste andre tråder på "Stripa"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"en bil mekaniker her?

hei en bil mekaniker eller en som greier å banke ut en bulk i en forskjerm får meg?

i oslo/ romerike..

send pm så får du vite mere vis du er intrissert i en sånn jobb.."

Hvis jeg hadde vært mekaniker eller biloppretter, skulle jeg hatt pengene på forhånd for å påta meg denne jobben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"en bil mekaniker her?

hei en bil mekaniker eller en som greier å banke ut en bulk i en forskjerm får meg?

i oslo/ romerike..

send pm så får du vite mere vis du er intrissert i en sånn jobb.."

Hvis jeg hadde vært mekaniker eller biloppretter, skulle jeg hatt pengene på forhånd for å påta meg denne jobben! :)

Jeg vurderte å legge inn den der. Men jeg må si jeg har vanskeligheter med å tyde den. Er det en bil og en mekaniker på samme sted, derav "her"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er dyslekteriker så eg teller ikkje.

Poenget var jo å vise at slurvefeil også kan vere morsomt.

Dersom du er dyselektriker (eller dyslektiker - samme faen, du ser jo uansett ikke forskjell :D )så skal du ha cred for å uttale deg i denne tråden Olegutt...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU SKREV FEIL!!! DU GLEMTE KOMMA! HVORDAN SKAL DETTE GÅ?!?!?!? NEEEI!.. for en tåpelig tråd.

Enda tåpeligere er det når folk syter over hvor tåpelig tråden er. Skal du syte kan du holde deg i syte- og skrytetråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her er ikke fra forumet, men alikavel en liten godbit til Juristen:)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14416400

What the fuck?! :hvaskjera

Her var det mye rart, men "biltyljsina"???????!!!!?!?!?!!?!!!?

94-diesel- reg.nr, yu37835,

2soltak, ac, angill lys,avtaghengerfeste

årsav. betalt,

ikke skilt,leverer til biltyljsina,

må ha eu

fri for heftelse

må bort fordi er billig

liste pris over 50t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the fuck?! :hvaskjera

Her var det mye rart, men "biltyljsina"???????!!!!?!?!?!!?!!!?

94-diesel- reg.nr, yu37835,

2soltak, ac, angill lys,avtaghengerfeste

årsav. betalt,

ikke skilt,leverer til biltyljsina,

må ha eu

fri for heftelse

må bort fordi er billig

liste pris over 50t.

Ja og hva med angel eyes = angill lys
Lenke til kommentar
Del på andre sider