Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Personlig, syns jeg ikke det er slike små skrivefeil som er irriterende (kaliper/kalipter).

 

værre r dt nor fålk skrivr Sånn!!hehe

 

Men, jeg har all respekt for dysleksi, og krever lite av få.

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om nynorsk. Æsj

 

Nynorsk er for meg engelsk. Norsk er det du kaller "nynorsk" og det du kaller "norsk" er dansk!

 

Norge har to skriftspråk, adapt! Skal vi gå over til til ett skriftspråk så skal jeg være en stor forkjemper for "nynorsk", selv om jeg har bokmål som hovedmål.

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynorsk er for meg engelsk. Norsk er det du kaller "nynorsk" og det du kaller "norsk" er dansk!

 

Norge har to skriftspråk, adapt! Skal vi gå over til til ett skriftspråk så skal jeg være en stor forkjemper for "nynorsk", selv om jeg har bokmål som hovedmål.

Stjælt både bilen og lappen

 

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynorsk er for meg engelsk. Norsk er det du kaller "nynorsk" og det du kaller "norsk" er dansk!

 

Norge har to skriftspråk, adapt! Skal vi gå over til til ett skriftspråk så skal jeg være en stor forkjemper for "nynorsk", selv om jeg har bokmål som hovedmål.

 

Flisespikkeri..... Har aldri sakt at jeg er noe god på skriftlig språk jeg, og det å legge til ett ord en ekstra gang viser bare at jeg er distre.

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om nynorsk. Æsj

 

Kva er gale med den herlege målforma nynorsk? Det er mykje meir fascinerande og spanande å lese nynorsk, enn semi-dansk (bokmål). Eg har ein stor hugleik for nynorsk, men nyttar som oftast bokmål, då 85% av noregs befolkning er inkompetente taskenspelarar som ikkje forstår den eine av to målformer i dette ganske land.

Lenge leve arven til Ivar Aasen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er gale med den herlege målforma nynorsk? Det er mykje meir fascinerande og spanande å lese nynorsk, enn semi-dansk (bokmål). Eg har ein stor hugleik for nynorsk, men nyttar som oftast bokmål, då 85% av noregs befolkning er inkompetente taskenspelarar som ikkje forstår den eine av to målformer i dette ganske land.

Lenge leve arven til Ivar Aasen!

 

Din forkjærlighet for nynorsk har vel ingenting med hvor du kommer fra nei;)

Husk at denne målformen ikke passer like godt i resten av landet.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår