Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

FUCKER;)

Haha, Xeon lys da :)

 

leste et sitat fra adivass i tråden " vi som kjører med L"

syntes det var ganske bra formulert:

 

Joda, veldig god grammatikk det der:ratatatat

Du ser, touchpadden på laptopen min driver å klikker (bokstavelig talt) til tider, og da klikker den og markerer tekst, og som da resulterer i at jeg visker ut noen ord, og skriver over det. Dette av og til uten å legge merke til det selv.

Men jeg har brutt regelen om å lese over innleggene mine før jeg trykker "post". Shame on me:deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Denne tråden er faktisk ganske morsom, selv om en og annen selvsagt må føle seg "tråkka på" og blir veldig hårsår.

 

Jeg har en del klassiske eksempler som har vekket en viss interesse i meg:

Karasri (karosseri)

Manifoil (hvorfor tror folk at det heter manifoil? Det heter da vitterlig manifold?)

Alle merkelige avarter av "interessert": Intrisert, innterisert osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"spm om exstra utstyr til chevy van

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hei jeg har kjøpt meg en 90 mod Chevrolet Starcraft G30 med høyt

tak...

Det jeg lurer på er vor man får kjøpt gangstercaps med lys til van

med høyt tak..

Og front spoiler og lys til stig brettene..?

 

Kan man trime disse 6.2d motoren e da..?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er faktisk ganske morsom, selv om en og annen selvsagt må føle seg "tråkka på" og blir veldig hårsår.

 

Jeg har en del klassiske eksempler som har vekket en viss interesse i meg:

Karasri (karosseri)

Manifoil (hvorfor tror folk at det heter manifoil? Det heter da vitterlig manifold?)

Alle merkelige avarter av "interessert": Intrisert, innterisert osv.

 

Har en kompis som konsekvent kaller det manifoil, og gir seg ikke på det! Jeg driver å lærere han opp i 'bilfaget', da han selv mener han er 'interessert', men ikke eier peiling -_-"

 

EDIT: Vil legge til denne "Skal ha meg stasjonsvogn. hvem??"

Hvem/hvilken-feil er utrolig irriterende! 'Hvem' om personer, 'hvilken' om ting og dyr. Samme who/which på engelsk, men de som skriver feil på norsk vet vel neppe hva det er på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår