Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

Sett i annonse for en slik "superduperlavereforbruk-magnet:

"...i Oslo hvor klubbens med-lemmer har rabattfordeler."

Hvilke lemmer er det snakk om her da?

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, det var MYE snadder i den sprit tush tråden! Han skal visst ha mye skall på tushen sin.. ;)

Innlegget ser i utgangspunktet slik ut:

har nettop bynt på ett hoggeri. og når vi får inn nye bilar, så blir dei merka, vi skriv ett NR på dei, og da bruka vi sån kjukk måling, og den er ganske tungvinn og få på. men så tengte eg på ett inslag på nyheitene for ei stund sia. der taggerane i oslo hadde bjynt med en slaks sprit tush, syrefast eller noe slikt. noen som sjønna kva eg tenker på? og kor får eg tak i slikt..

skall skrive nr på bilar med den, direkte på lakken. og det skall sitte gott.

Hvis vi tar bort alle ord som er skrevet feil blir det slik:

på hoggeri. når vi får inn nye bilar, så blir dei merka, vi skriv på dei, og da bruka vi måling, og den er ganske tungvinn få på. så eg på på nyheitene for ei stund sia. taggerane i hadde med en sprit, syrefast eller noe slikt. noen som kva eg tenker på? og kor får eg tak i slikt..

skrive nr på bilar med den, direkte på lakken. og det sitte.

Vi kan også ta bort alle ord som er skrevet riktig:

har nettop bynt ett hoggeri. og ett NR sån kjukk og. men tengte ett inslag. der oslo bjynt slaks tush. noen sjønna? og..

skall. og skall gott.

Og da har jeg ikke tatt stilling til eventuelle feil i nynorske ord eller setningsoppbygging, men det gidder jeg heller ikke på en fredag...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tråden er jo fantastisk.At noen kan tolke noe som helst i den tråden som nynorsk, er jo helt fantastisk. Som telemarking/setesdøl som har hatt nynorsk i 9 år vet jeg hva det er for noe :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var fin. så har vi denne fra mondeodelen av forumet:

"Noen som veit en grei måte å få strømkabel til forsterker hjennom torpedoveggen i '94 Monedo stv?"

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider