Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Denne er fin.

 

har en en 525i 90 model cipa til litt over 200hk

vinrød.

rått efektanlegg

reguler bar senkesett.

m5 felga

bakrutte senker

rått anlegg

 

 

ting som e gjort i sommer skifta grill

 

montert side skjørt

 

montert nytt powerfilter

 

skifta til bmw embler freme og bake

 

Ting som gjøres nå

bilen står stille med defekt tomgangsdyse

 

å den enne bremse skiva har slått seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er på tide å minne om følgende kommentar fra en viss sykkelreparatør for ikke så lenge siden:

 

Internett er et medium som baserer seg på skriftlig kommunikasjon. Skriver man som en idiot må man regne med å bli behandlet som en idiot!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett er et medium som baserer seg på skriftlig kommunikasjon. Skriver man som en idiot må man regne med å bli behandlet som en idiot!

 

Haha, helt enig. Jeg ser ikke helt hvorfor personer både med og uten dysleksi ikke tåler kritikk. Jeg skriver ikke perfekt selv, men visst jeg er usikker på et ord så bruker jeg ett annet eller finner ut hvordan ordet skrives. Eller omformulerer setningen.

 

Ordet "Fjord" blir også ofte veldig feil. "Jeg var i sverige i fjord"

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, helt enig. Jeg ser ikke helt hvorfor personer både med og uten dysleksi ikke tåler kritikk. Jeg skriver ikke perfekt selv, men visst jeg er usikker på et ord så bruker jeg ett annet eller finner ut hvordan ordet skrives. Eller omformulerer setningen.

 

Ordet "Fjord" blir også ofte veldig feil. "Jeg var i sverige i fjord"

 

hvilken fjord var det han var i?:P

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke de med alvorlige grader av dysleksi skrive innlegg i Word, bruke stavekontroll, og så cut`n paste over hit til forumet? :)

 

En ting jeg pleier gjøre, dersom angrepet av selektiv dysleksi, er å skrive ordet (evt setningen) i google.

Søkeresultatene pleier kurere evt tvil, men det hender jo at man kan se flere varianter..

Om ikke wiki kan hjelpe da så sjanser jeg på versjonen med flest treff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke de med alvorlige grader av dysleksi skrive innlegg i Word, bruke stavekontroll, og så cut`n paste over hit til forumet? :)

 

En ting jeg pleier gjøre, dersom angrepet av selektiv dysleksi, er å skrive ordet (evt setningen) i google.

Søkeresultatene pleier kurere evt tvil, men det hender jo at man kan se flere varianter..

Om ikke wiki kan hjelpe da så sjanser jeg på versjonen med flest treff ;)

 

Huff.... Den var slem! Akkurat det samme som å si "dem som ikke kan peile oljen, må levere bilen på verksted"

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken fjord var det han var i?:P

 

Vikingfjord kanskje,iallefall skulle tro han hadde drukket det. Neida, bare tuller, er lov å skrive feil. :violin:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke de med alvorlige grader av dysleksi skrive innlegg i Word, bruke stavekontroll, og så cut`n paste over hit til forumet? :)

 

En ting jeg pleier gjøre, dersom angrepet av selektiv dysleksi, er å skrive ordet (evt setningen) i google.

Søkeresultatene pleier kurere evt tvil, men det hender jo at man kan se flere varianter..

Om ikke wiki kan hjelpe da så sjanser jeg på versjonen med flest treff ;)

 

Et meget godt tips henne. Jeg gjør det ofte selv. Senest for en time siden googlet jeg ordet "übringens". Jeg fraterniserer med tyskere og skulle skrive en henrivende e-post...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det viktig å huske at dyslektikere ikke ofte (selvsagt finnes det noen) tiltrekkes av høyere utdanning pga handikappet deres. Bil er noe man kan holde på med selv om man ikke er så flink å lese/skrive. Har man i tillegg konsentrasjonssproblemer, kan bilforumet.no være et flott sted å oppholde seg på. Alle vet at det er lettere å konsentrere seg om noe en like å holde på med enn noe en ikke er interessert i over hodet. Dette tror jeg er tilfele for dette forumet. Kanskje vi heller kan være litt mer tolerant og tenke over at noen kanskje sliter bare for å lage prosjekttråd her. Jeg sier ikke her at vi skal godta alskens med feil og slik, men kanskje "angripe" problemet fra en annen vinkel.

 

CALLIPPPPTERRRRRRRRRRRRR.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

CALLIPPPPTERRRRRRRRRRRRR.

 

Enda en som ikke klarer å innse fakta, blir nesten som å si Norsket istede for Norge, er du en av de så kan du gjerne for min del si callipppterrrrr..

Må være slitsomt å si, ser for meg han kommer inn på Biltema:

"Hei, jeg skal ha høyre CALLIPPPPTERRRRRRRRRRRRR"

 

Virker mer tilbakestående en noe annet..

 

Ang land, det er fryktelig mange som skriver Sverige feil,

Har sett Sverge, Svergie Sverigje osv.

SVERIGE er altså korrekt her!

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår