Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

nytt gullkorn fra volvodelen av dette forumet:

satans 244 choil:S

har en turteller jeg skal sitte på 244'en min men hvet ikke hvordan den skal kobles til choil! det står en firkantet choil i den med en pluss ledning å 6 minuser!:O den skal på en minus men vet ikke hvilken!?!?!?!?!?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpet en Audi A6 turbo, den går ikke rent på turtall mellom 3000-6000. Har levert den inn til verksted men de krever mapping papirer fordi det er MegaSquirt anlegg på den.

 

Er verkstedet amatører og bude demm hvite det og burde jeg annmellde dem?

 

(Demm hvil ha 3000 kr for feil søking)

 

Hadde de bare søkt riktig;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter ikke "Leif's telefon" eller "Amor's piler". Apostrofen har veldig få funksjoner i det norske skriftspraket, likevel ser du den på annethvert butikkskilt hvor eieren bruker sitt eget navn i firmanavnet. "Jenny's salong" osv. Det skal være "Jennys salong" og "Haralds gym", for svarte!

 

Ikke at jeg irriterer på meg hjerteinfarkt over sånt til daglig, men når jeg først får anledningen til å lufte det ut, så... :D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, det er så mange som kunne trengt et grammatikkurs, spesielt når det gjelder orddeling, og/å, hvem/hvordan/hvilken, ...

 

And the list goes on.

 

P.S: en ting som irriterer meg grenseløst er folk som skriver "kjønner" istedet for "skjønner. Det er stygt det.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår