Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Tegnsettingsperle her:

sentrallåsen fungerer litt som den vill og det er bare svakt lys i taket når jeg lukker opp dørene og hornet fynker bare når det vill det også har sett att der du kobler "innsuget" til slangen på sentrallås-pumpa er knekt men d kommer da luft inn alikevell?

og jeg lurer på om disse problemene kan ha en sammenheng.? merket også att cd-spilleren ikke går av og på med tenninga så har dette også noe med disse andre problemene mine?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du hadde giddet å lese tråden nøye, eller kanskje søke på ordet dyselektriker her på forumet så ville du muligens ha forstått at det er hele hensikten å skrive det nettopp slik. Inderlig full av godhet som jeg er så hjelper jeg deg litt på vei ved å sitere følgende innlegg:

 

klarte faktisk å lese feil først.. leste dyse-elektriker og det blei for meg noe helt merkelige greier.. hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå brukt to timer av min tid til å lese igjenom alle postene i denne tråden,og jeg må si det er mye bra lesning her.

 

Dyselektrikere er unnskyldt men latskap skal straffes..hvertfall i denne tråden. :)

 

Jeg vil også hedre Reodor og Juristen for meget bra og konstruktiv forklaring av det norske skriftspåk.

 

Hva og hvordan man snakker der man er fra er en ting,men du kan ikke skrive det.

 

Tenk deg en jobbsøknad som skrives med ordlyd...Tror ikke personen blir første pri.:)

 

Snakkes i romjula! (uttrykk brukt,betyr snakkes senere)

 

Geir.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..eller mer bass

 

Mer bass? Som i f.eks høyere, altså ere-ending?

Det er muligens det værste jeg har hørt på lenge, særlig siden jeg er lydtekninker!

Det heter bass, nei forresten, det heter basshøytaler. "Bass" er tonearten den spiller. Vertfall: Bass (sub), flere basser (sub-er), de bassene (sub-ene).

 

Får frysninger hver gang jeg leser "bassere", og lurer på hvilke idioter som bruker det ordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler herved at jeg har fått nok av folk som bruker "hvem" isteden for "hvilken".. F.eks: Hvem bil?

 

Dette hører da for svarte svingende ikke hjemme noen steder! Jeg føler at halvparten av befolkningen på bilforumet har begynt å bruke dette latterlige utrykket! Hva skal skje med Norge i fremtiden hvis det skal bli slik at hele befolkningen skal prestere å si noe slikt?!

 

 

 

 

Åh, det var godt...

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler herved at jeg har fått nok av folk som bruker "hvem" isteden for "hvilken".. F.eks: Hvem bil?

 

Dette hører da for svarte svingende ikke hjemme noen steder! Jeg føler at halvparten av befolkningen på bilforumet har begynt å bruke dette latterlige utrykket! Hva skal skje med Norge i fremtiden hvis det skal bli slik at hele befolkningen skal prestere å si noe slikt?!

 

 

 

 

Åh, det var godt...

 

Du er ikke den eneste, men jeg må beklage å si at det er tatt opp før. Men en slik ting på grilles flere ganger, eller?

:ratatatat hvem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler herved at jeg har fått nok av folk som bruker "hvem" isteden for "hvilken".. F.eks: Hvem bil?

 

Dette hører da for svarte svingende ikke hjemme noen steder! Jeg føler at halvparten av befolkningen på bilforumet har begynt å bruke dette latterlige utrykket! Hva skal skje med Norge i fremtiden hvis det skal bli slik at hele befolkningen skal prestere å si noe slikt?!

 

 

 

 

Åh, det var godt...

Mange bruker også hvem i stedet for hva. Her er et brutalt eksempel på hvordan man kan begå en slik feil:

 

Hvem skal skje med Norge i fremtiden hvis det skal bli slik at hele befolkningen skal prestere å si noe slikt?!

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår