Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

Lite orddeling her ja :)

Noe annet som gir meg mark er når folk skriver "forkjell" ,"kjønner" e.l istedet for "forskjell" eller "skjønner"...er det latskap eller er de bare dumme? Nekter å tro at alle de som gjør dette har dysleksi

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt merke til mange ord delings feil her på bil forumet. Selv følgelig kan det hende at jeg over ser noe..:hide

Hva har du sett over? Jeg regner med at det er med vilje, men man vet jo aldri... :D

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Se så søt lillegutt er når han kritiserer gamlingene :D

Du minner meg om småen i "Family guy".

Google it, biatch!

Forøvrig bør du gå litt stille i gangene når temaet er intelligens:cocain:

Endret av Nytern

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det etterhvert.... tror jeg...

....men hva om han raner meg i samme slengen, etter kontrakt? aha, jeg er i banken å setter pengene inn på konto med en gang jeg har de i handa mi..! yeah, da er "gjemt" en annen ting, hva om han ikke likte bilen? er ikke han som henter den, har jeg plikt til og "hente" den da? betale shipping osv for å få den tilbake til meg her i norge? KAN JEG tape penger på han? hvordan isåfall, hjelp forum

vi skal (jeg skal) finne ut hva fyren pønsker på... er han ærlig bare dårlig til og gjøre forettninger, flink svindler, dum, smart, midt i mellom.. vi prater om han som om vi har kjent han lenge med klare tydlige meldinger om dømt han til SVINDLER. jeg er spent på denna sjekken, har aldri løst ut en sjekk før, har også informert politiet slik at jeg 100% hvet at jeg ikke har gitt for mye opplysninger.. men de stussa på sjekk, men jeg gir ikke ut konto nr mitt og det sjønte han jo..[/Quote]

mer.. :)

hæ hæ.. luringen..! da må jeg ordne det sånn at banken han sender meg sin sjekk for det jeg skal ha for bilen.. bankremisse, og han shipping duden må jo gjerne bli med i banken i tilfelle jeg kan gi han beskjed om at handlen er avlyst, jeg kan ta i mot juling jeg kan gi julig jeg har tlf og nr til snut og han bøffa ikke bilen min over å ut. [/Quote]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper virkelig ikke at det står en fjern person og skal åpne garasjeporten når du kommer, blir fort riper på den måten :D

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider