sandersen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Noen som kan bekrefte om denne oppskriften funker? :) :???: Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 har ivertfall ingrediensene, så det er jo bare å prøve ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Test først du :) si åssen det går. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Ey, er bil, musikk og wonderbaum alt folk har peil på her eller? :P Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluffinatoren Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Ja, man kan gjøre det på den måten :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo med 3 dritfulle fjortisser baki uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 takker :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluffinatoren Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Men uansett om du har tenkt til å lage brennevin anbefaler jeg deg å lese litt mer om det, er ikke så lett som man skal ha det til :D Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo med 3 dritfulle fjortisser baki uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Oki :D Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Ser da litt tvilsomt ut å lage 96% på ei vanlig kokepanne.. samt vaskebøtte.. Nei, holder meg til apparatet jeg. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Noen som har oppskrift på ordentlig apparat? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 kaster meg på den. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 sier bare plastbrenneren... den funker fjell google it.. Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Ser da litt tvilsomt ut å lage 96% på ei vanlig kokepanne.. samt vaskebøtte.. Nei, holder meg til apparatet jeg. :) funker nok best det siden det veldig vanskelig å destillere 96% med tanke på hvor mye som fordamper under prossessen Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 er vel en grunn til at det er så mange som drikker rødsprit :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 er vel en grunn til at det er så mange som drikker rødsprit :) Hvem faan drikker rødsprit? Brennevinsproduksjon er god gammel norsk tradisjon. Har flere "dingser" for å fikse "fludium" med =) Eneste problemet er at man blir så jævli drita av det HB+kaffe= skurk ut av kontroll! Plastbrenneren er et "bra" apparat hvis man ikke skal ha storproduksjon. Går tregt med plastbrenneren og du må gjerne destilere optil flere ganger og filtrere til du blir grønn omtrent hvis du skal ha salgbar vare. Gjør man ting riktig og har tålmodighet får man jævli bra brennevin. Eller "heimbrentj" på trøndersk. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg