sandersen Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Dammed: "Hjemmelaget" "Bosnisk" "Sprit". Seriøst; høres ikke ut som noe drekkandes, men mer man fyller i brannbomber :D hahahaha Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Det finnes KUN EN måte å innta hjemmebrent på. Du lager en halv kopp god kaffe og resten godt filtrert 96%, slik at man får vekk bollesmaken. Karsk kalles det der jeg kommer fra og hjembygda flyter omtrent over av stoffet. Drekki karsk siden jeg begynte å gå på fylla som 13-åring, og jeg synes faktisk en litt lunken karsk er godt! "garasj`n karsk og knivstekkarlag" Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 det som er så greit er at man ha lov til å fortelle om hvordan man lager sprit:) her er en god guide for de som vil flytte til grekenland og begynne egenproduksjon( ikke le av grekenland før du har lest guiden) http://www.amazingstill.com/no/Plastbrenneren.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg