Gå til innhold

Førstegangsprosjekt.! Volvo 240 Turbo!!

Ranger emnet

Næssen

Anbefalte innlegg

Det er jeg ikke sikker på:P Men kan finne det ut, skjer ikke så mye med bilen fortiden, motoren har tatt knekken, etter litt hard vinterdrifting med fattern, så får se hva jeg får kasta inn:P skiltene blir sansynligvis levert i dag, eller morra, så jeg kan bruke penger på bilen, og ikke bare avgiftene:P

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 576
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei, når jeg så det du har laget med instrumentpanelene, fikk ejg en idè til hvordan du kan få det til å se mer "originalt" ut.

Om du flytter instrumentene til baksiden av aluplaten og fester de med noe, så passer du på at hullene i platen er samme str. som diameter på glasset.

Etter det er gjort (eller, helst før), tar du å kler aluplaten i vinyl, da vil du få samme "tekstur" som dashboardet.

Da vil også instrumentene dine holde seg innenfor øvrige dashboardkomponenter (dybdemessig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Da har det skjedd litt med bilen, fjerna litt rust fra forskjellige ting i motorromemt, batterikasse, noe fra undersiden av panseret osv, wunder baumene er kasta ut, og bilen er vaska og ny polert, eiker felga er også på plass, motoren sviver som aldri før..

Volvo 240 Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt med bilen, fjerna litt rust fra forskjellige ting i motorromemt, batterikasse, noe fra undersiden av panseret osv, wunder baumene er kasta ut, og bilen er vaska og ny polert, eiker felga er også på plass, motoren sviver som aldri før..

Jeg er stolt over deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke motoren din tatt halveis kvelden?

Jo,hehe, men tror det er pga kjørte med åpent filter i vinter og det vakke bra:P så nå som varmen er i lufta funkern:)hehe

Får se om jeg får lasta opp noen bilder ja.hehe

Temur- er litt stolt sjøl:P men syns bilen så mye bedre ut med en gang uten dem:)

Volvo 240 Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider