SpaceTracktor Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Heisann. Kan fort hende noen har lagd en tråd om dette tidligere, men jeg prøver lykken allikevel; I min -00 Mondeo satt det en gang en 6000 cd rds eon spiller som jeg tenkte å bytte ut. Kjøpte en ny spiller og når jeg skulle plugge i ledninger fikk jeg brått et problem. Originalt i bilens spiller satt det 3 kontakter med div. kabler. Fant ut hva som var høyttaler ledningene men er noe usikker på resten siden kablene ikke er merket med noe annet enn fargekombinasjoner. Mitt spørsmål er da; er det noen som har peiling på hva som er hva av de kablene eller evt. har et koblingsskjema så jeg får futt i nye spilleren? Siter Bruk vett, ligg bredt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Heisann. Kan fort hende noen har lagd en tråd om dette tidligere, men jeg prøver lykken allikevel; I min -00 Mondeo satt det en gang en 6000 cd rds eon spiller som jeg tenkte å bytte ut. Kjøpte en ny spiller og når jeg skulle plugge i ledninger fikk jeg brått et problem. Originalt i bilens spiller satt det 3 kontakter med div. kabler. Fant ut hva som var høyttaler ledningene men er noe usikker på resten siden kablene ikke er merket med noe annet enn fargekombinasjoner. Mitt spørsmål er da; er det noen som har peiling på hva som er hva av de kablene eller evt. har et koblingsskjema så jeg får futt i nye spilleren? kjøp deg iso overgang, jeg tipper den siste av de tre kontaktene er for trafikkvarsling. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpaceTracktor Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 kjøp deg iso overgang, jeg tipper den siste av de tre kontaktene er for trafikkvarsling. Av de 3 kontaktene som er bak der så er det en med kun 3 ledninger (mulig trafikkvarslingen du skriver om). Måtte kjøpe universal kontakter til å ha inn i den nye spiller'n, så jeg må koble sammen ledninger. Derfor det hadde vært kjekt med et lite skjema. Siter Bruk vett, ligg bredt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Tredje kontakta er til fjernkontrollen på rattstammen Med en prøvelampe finner du vel fort hvor det er strøm og gods Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 På min 98 mod var det også 3 kontakter, men jeg har ingen knapper på rattet mitt. Mulig dem blir lagdt opp i alle bilene uansett om man har knapper eller ei. Da jeg satte inn en annen spiller, fikk jeg ikke noen problemer selv om jeg ikke koblet til den ene kontakten. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg