Gå til innhold

forsterkeren virker ikke når signalkablene treffer?? nå med bilder/film

Ranger emnet


volvo140lover

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt feilen for øyeblikket, annet enn at forsterkeren SKAL være avslått når du kobler kabler.

 

 

ja, jeg vet at alt skal være avslått, men vis alt er som det skal så bare blinker alt? siden den kommer i protektion? vis jeg tar de ut så ser den ut til å være normal, man akkurat i det jeg bare rører en av ingangene så hopper den i rød modusen igjen:S

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente ikke ampen igjen, men det høres ut som det er feil på inngangene og disse blir overstyrt når det kommer signal og gir en ubalansert signal videre til utgangen slik at de gir DC ut og protection kretsene treer inn ;)

 

var den slik fra du fikk den eller? ellers selv om cd spilleren skulle gi DC ut så skal ikke påvirke forsterkeren om den ikke er ekte DC True :) så mye som 99% av forsterkerne ikke er ;)

 

regner med at du bruker rca ut fra spilleren...

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente ikke ampen igjen, men det høres ut som det er feil på inngangene og disse blir overstyrt når det kommer signal og gir en ubalansert signal videre til utgangen slik at de gir DC ut og protection kretsene treer inn ;)

 

var den slik fra du fikk den eller? ellers selv om cd spilleren skulle gi DC ut så skal ikke påvirke forsterkeren om den ikke er ekte DC True :) så mye som 99% av forsterkerne ikke er ;)

 

regner med at du bruker rca ut fra spilleren...

 

hehe:P nei, denne har ikke vært sånn siden jeg fikk den, siden en gang så hørte jeg at det buldra litt, men det gikk over:S men så kom det rare lyder å nå går den i rød modus.

 

 

men var å teste litt igjen nå, nå funka den igjen å ''spiller'' men når jeg guffer opp sier det bare blæ å basserne står å slår som faen?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår