Mvero Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hei hei!! Har hundene mine mye med i bilen, noe som sef fører til lukt...!!! Har nettopp kjøpt meg ny bil og nå lurer jeg på om noen har gode råd for å fjerne lukta og evnt. hindre den!!?? På forhånd stor takk : )) Marit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd4d Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hva slags hund er det snakk om? Dusjer min ca en gang i uka, og slipper unna mye hår og lukt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Jeg liker CG Leather Scent..Finner den på scandicshine.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mvero Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 2 stk dobermann, så det er ikke snakk om så mye hår... men det hadde kanskje vært en idee og vasket kilden til lukta litt oftere ja... he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg