beemerfanatic Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 jeg har fått noe tull med defa displayet mitt. det viser all pixler på displayet samtidig og det hjelper ikke å trykke på noe. noen som vet hva det kommer av?? takker så mye for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Slenger meg på denne tråden, displayet mitt viser ikke tall etter at jeg var av med minus polen på batteriet... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Prøv å ta ut sikringen og sett den tilbake igjenn. Sjekk om det er skade på ledningen til tempføleren. Hos meg blinket hele displayet fordi denne var skada og kortslutta mot jord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Har prøvd sikringen flere ganger, en gang for å prøve og resten for psyken, men det var ikke respons. Skal tallene bli borte vist temp kabelen er tullete? Det hørtes litt rart ut isåfall men hvem vet. Noen som har anelse om hva detkan koste for et slikt display? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 dra innom bilradiospesialisten eller noe å hørom du kan prøve ett nytt display. de kan finne på å tulle litt. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg