Gå til innhold

Bilmekaniker....

Ranger emnet


duxx0

Anbefalte innlegg

Siden vi er inne på dette med utdannelse innen bilfaget. Hva er neste steg etter bilmekaniker? er det en høyere utdannelse enn det eller er det slutt.. Veit jo at du har ingeniør maskin, men det er ikke helt det samme.

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by G60Turbo

Ja, de stiller nok klart best de som har skolebakgrunn.

Men lærer de noe i det hele tatt der???

Synes kunnskapsnivået er skremmende lavt blandt de nyutdannede bilmekanikerne, en på møller titta under panseret mitt en dag og lurte på hva slags forgassermotor det var i golfen min....???

Hans spede kroppsbygning reddet han fra å bli sendt rett i asfalten den dagen

Uforskammet fyr som stiller spørsmål som du ikke kan svare på:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Ja, de stiller nok klart best de som har skolebakgrunn.

Men lærer de noe i det hele tatt der???

Synes kunnskapsnivået er skremmende lavt blandt de nyutdannede bilmekanikerne,

 

Det stemmer...På gk er det jo INGENTING om bil,men vk1 der er det jo bare bil,men for lite praksis...det hjelper fint lite å sitte å se på en overhead når man aldri har tatt på en bilmotor,girkasse eller hva det skulle være...Man MÅ jo vite hva man ser på ikke bare en skisse på tavla men sirkler og firkanter å fjærer i hytt og pine..Å sitte i 8 timer å høre på at lærern prøver forgjeves å forklare virkningen på noe som 95% av elevene aldri har sett før syns jeg er feil...Om man har sett og skrudd på det lærer man mer,og om man tar teorien etterpå går det som smurt og man vet akkurat hva han snakker om...Min mening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår