MaDDoG Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Siden vi er inne på dette med utdannelse innen bilfaget. Hva er neste steg etter bilmekaniker? er det en høyere utdannelse enn det eller er det slutt.. Veit jo at du har ingeniør maskin, men det er ikke helt det samme. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by G60Turbo Ja, de stiller nok klart best de som har skolebakgrunn. Men lærer de noe i det hele tatt der??? Synes kunnskapsnivået er skremmende lavt blandt de nyutdannede bilmekanikerne, en på møller titta under panseret mitt en dag og lurte på hva slags forgassermotor det var i golfen min....??? Hans spede kroppsbygning reddet han fra å bli sendt rett i asfalten den dagen Uforskammet fyr som stiller spørsmål som du ikke kan svare på:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by G60Turbo Ja, de stiller nok klart best de som har skolebakgrunn. Men lærer de noe i det hele tatt der??? Synes kunnskapsnivået er skremmende lavt blandt de nyutdannede bilmekanikerne, Det stemmer...På gk er det jo INGENTING om bil,men vk1 der er det jo bare bil,men for lite praksis...det hjelper fint lite å sitte å se på en overhead når man aldri har tatt på en bilmotor,girkasse eller hva det skulle være...Man MÅ jo vite hva man ser på ikke bare en skisse på tavla men sirkler og firkanter å fjærer i hytt og pine..Å sitte i 8 timer å høre på at lærern prøver forgjeves å forklare virkningen på noe som 95% av elevene aldri har sett før syns jeg er feil...Om man har sett og skrudd på det lærer man mer,og om man tar teorien etterpå går det som smurt og man vet akkurat hva han snakker om...Min mening.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg