Alexanderjr Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hei, tenkte og kjøpe meg coilovers. hvor finner jeg et greit coilovers kit til audi a4 96mod tq Vil blakke meg på understell. så vurderer utlandet.. men, har ikke så lyst og bruke ebay. hehe. Noen som har noe og annbefale? Vil ha bilen stiv og go og kjøre... til bane og bruksbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Stasis skal være ganske bra ut ifra hva jeg har lest på Audizine og Vortex. Er modifiserte Koni sett. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 noe link evt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 De hadde to sett: http://www.stasisengineering.com/Category_Detail.aspx?VID=86&PID=88 og http://www.stasisengineering.com/Category_Detail.aspx?VID=86&PID=87 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 bestilt meg k-sport:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 bestilt meg k-sport:D Har det TÜV godkjenning? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 det har det nok ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 det har det nok ikke. Da er det vel bare å ønske lykke til på neste EU-kontroll/Teknisk :shake Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Ksports produkter är TUV-, FIA- samt ISO-certifierade (delar utav sortimentet) står det på sia til dem :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 bilen ble eu-ok for et par uker siden ca :p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Ksports produkter är TUV-, FIA- samt ISO-certifierade (delar utav sortimentet) står det på sia til dem :) Såvidt jeg har skjønt er det kun K-Sport firmaet som er TÜV-godkjent iht ISO standarder, Fant dette på Mitsubishi forumet http://forum.mitsubishi-klubben.no/viewtopic.php?f=22&t=5812 skrevet Tor Nov 22, 2007 10:44 pm Det eneste det er betyr er at K-Sport FIRMAET er TüV godkjendt i henhold til ISO9001 standarden. Som har noe med kvalitets sikring, levering, reklamasjon osv å gjøre..... på produkta deres...... Har INGENTING meg godkjenning av spesifike produkter å gjøre. Desverre Min X 1998 mod Galant STV i medlems galleriet Har utstyr til å bygge om fra 4x114,3 til 5x114,3, send PM eller se egen tråd :) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg