Gå til innhold

etter mye pes/ BILEN GÅR men HJELP

Ranger emnet


MortenM

Anbefalte innlegg

Du får kjøpt egen injektor rens, det hr jeg tenkt å kjøre igjennom før jeg begynner å bruke bilen min ordentlig ;) Dessuten er K/KE-jet ekstrem ømfintlige når det gjelder dritt og partikler, så det har du neppe i røra :) Kanskje noen vanndråper til nøds, men det har du nok fjerna med trykkluft ;)

 

Spjeldet(om det er den samme svære diskosen som på K-jet) kan du bare dynke i WD-40, eller noe i den dur, å tørke med papir, og gjenta til alt er skinnende blankt, over OG under :)

 

Har en PDF manual for K-jet, om du vil ha for feilsøking.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får kjøpt egen injektor rens, det hr jeg tenkt å kjøre igjennom før jeg begynner å bruke bilen min ordentlig ;) Dessuten er K/KE-jet ekstrem ømfintlige når det gjelder dritt og partikler, så det har du neppe i røra :) Kanskje noen vanndråper til nøds, men det har du nok fjerna med trykkluft ;)

 

Spjeldet(om det er den samme svære diskosen som på K-jet) kan du bare dynke i WD-40, eller noe i den dur, å tørke med papir, og gjenta til alt er skinnende blankt, over OG under :)

 

Har en PDF manual for K-jet, om du vil ha for feilsøking.

 

stemmer stemmer har sånn svæær disk hehe da skal jeg kjøre på med wd40 på den :D å vaske den med det.....

 

Jatakk den PDF manualen kunne jeg godt tenkt meg :D

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klikker jeg snart, er det ingen som kan de her motora /inspruten bra :( bilen er sinsyk treig på starter, selv om bat skal være fult.kan det være att tenning/ kam, sving hjul ikke er 100% ?? ellers nå kan d virke som jeg er på rett vei ellers :P hehe

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARG ARG ARG....funker ikke enda denna dritten, så mye dritt for att toppen måtte byttes,noen som har trua på att det kansje kan være toppen som rett å slett er ødelagt? att dne ikke hva istand når jeg kjøpte den??? får så hvitt liv i bilen,men vansklig til å reagere på gass, å treig til å stige i turtall :( :(

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går steike bilen,mmen måtte sette på alt det gamle ;( men. bestiller motor fra lierskogen til uka, men....selv om jeg har myyye strøm på bat,så drar den sykt tungt rund som det nesten ikke er strøm på batt,hva kan være feil???dårlig jording??

jo 1 ting til,når jeg gir på, så er det som den ikke får nok bens på høyt turtall :( men det kan kansje komme seg når bilen er kjørt litt vell eller?

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tokk du kompresjon test for å forsikre deg om att den liger på omtrent samme nivå på alle sylindre?har du tenning på alle tennpluger?er timming av reg.reim ok??

 

eneste som ikke er gjort er komp test,men ellers er alt som det skal være....

 

Da har jeg sjekka litt justerte kammen med 1 tann tilbake,å justerte tenning,men når jeg skal starte opp, virker det som det ikke er strøm på batteriet, ifølge laderen som står på skal det være fult så godt som, satte kabel fra + batt å til starter, men samme skjedde.. hva KAN være feil nå da ? :(

 

jeppjepp trenger seriøst hjelp ell tanker:

 

noen ganger sviver motoren som en drøm, å plutselig så klarer nesten ikke starter å dra motor rundt som batteriet er tomt.. kan det være att batt er utslitt????

 

så noen ganger tenner bilen tvert å går som en drøm,sås topper den å umulig å få liv i den igjen :(

noen med tanker ell er alle bedre vitre her på forumet fordufta?? :P ell rett å slett er det ingen som kan detta her

 

Da er jeg kommet enda lenger her, funnet ut att bilen IKKE starter når den blir varm :( arg hva er det som gjør det da? noen?

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken årsmodell bilen din er,må ha litt info for å kunne hjelpe:))

 

er en audi 100 c4 91 mod 2E motor

 

Men tengt på noe, kan det være dysene??? for denna motoren jeg handla tok jeg dysene fra, kan det være de som som tuller,kansje sette på mine igjen?? noen?

 

Da har jeg styra å funnet ut den starter på 1 slaget når den er helt kald, men ikke snakk om å starte når den er varm :(

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en audi 100 c4 91 mod 2E motor

 

Men tengt på noe, kan det være dysene??? for denna motoren jeg handla tok jeg dysene fra, kan det være de som som tuller,kansje sette på mine igjen?? noen?

 

Da har jeg styra å funnet ut den starter på 1 slaget når den er helt kald, men ikke snakk om å starte når den er varm :(

 

Da har jeg skifta en sensor av noe slag :P sitter på frem siden på motoren , på innsuget, med 2 ledninger som går innpå, etter bytte av den starter bilen hele tiden :D :D, eneste prob nå er att det virker som batt er ødelagt etter all tullet:( men får sjekke litt til

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår