Popp Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Vaska bilen ista og glemte meg, så ble litt vel kraftig avfetting for krommen sin del, den fikk litt sånn blåskjær? Er dette noe som går å fikse på med noe midler? Eller er det bare å skaffe nytt av det som er missfarga? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Prøv å gnu over Autosol da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Må vel pröve det imårra, dyrt for nye kanter til felga iallefall :S Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 skal virke å få de vekk med messingrens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 skal virke å få de vekk med messingrens... Ikke prøv dette på chrome hvis du vil beholde den, det er alt for sterkt!! Bruk en chrome polish a'la Autosol eller eller Meguiar's NXT All Metal Polysh. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neon72 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Hvis du ikke har prøvd ennå så bløt opp krommen med samme væsken igjen, deretter vask bort alt sammen. Hvorfor? Oftest så er sin egen væske best til å løse seg opp selv, gjelder de fleste avfettninger. Autosol er utrolig bra til å få opp glansen igjen. finnes ikke bedre på markedet, men det er kraftig og kan som det ble sagt gi noen micro riper. Er det plast crome så er Auto Glym bedre siden den ikke er så grov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Hvis du ikke har prøvd ennå så bløt opp krommen med samme væsken igjen, deretter vask bort alt sammen. Hvorfor? Oftest så er sin egen væske best til å løse seg opp selv, gjelder de fleste avfettninger. Autosol er utrolig bra til å få opp glansen igjen. finnes ikke bedre på markedet, men det er kraftig og kan som det ble sagt gi noen micro riper. Er det plast crome så er Auto Glym bedre siden den ikke er så grov. Løsninga ble nok autosol ja, fjerna fargen, og ettersom at det kun skal brukes den ene gangen så bryr jeg meg ikke om de ripene ettersom at de nesten ikke vises uansett.. Var iallefall billigere enn å begynne å kjøpe ny kant og dele felgen :D Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Hvis du har chromefelger, ville jeg ha vært veldig nøye med å bruke en ph-nøytral felgrens! P21s sin skal visst være veldig god. Scandicshine.no eller s100.no Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg