vw_golf2 Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 he:) er det noen som vet hvordan jeg får av glasset på frontlyktene på vento?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 de er vel limt?? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hvis lykten har en serie metallklemmer som presser glasset mot lykten, så er dette en relativt enkel prosedyre. Det du kan gjøre er å bruke en varmluftspistol til å varme opp limet som holder glasset, og ved hjelp av et stort flatjern e.l. kan du forsiktig lire glasset løst. Dette gjorde jeg to ganger på forrige 3`er Golfen min uten å skade glasset, så det er mulig:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw_golf2 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 skal prøve det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg